• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اعزام قطار گردشگری به مناسبت گرامیداشت روز ملی خیام

  • کد خبر : 5389
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
اعزام قطار گردشگری به مناسبت گرامیداشت روز ملی خیام

0 (0)   اعزام قطار گردشگری به مناسبت گرامیداشت روز ملی خیام به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: قطار گردشگری بزرگداشت روز ملی خیام روز چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری، مشهد را به مقصد نیشابور ترک خواهد کرد. محمدهادی ضیایی‌مهر با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت روز […]

0
(0)

 

اعزام قطار گردشگری به مناسبت گرامیداشت روز ملی خیام

به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: قطار گردشگری بزرگداشت روز ملی خیام روز چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری، مشهد را به مقصد نیشابور ترک خواهد کرد.

محمدهادی ضیایی‌مهر با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خیام، با هماهنگی های صورت گرفته و حمایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار گردشگری روز ملی خیام روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۴۵ از مشهد به مقصد نیشابور حرکت کرده و پس از برگزاری مراسم این روز ساعت ۲۲:۳۰ همان روز به مشهد باز خواهد گشت.

وی عنوان کرد: تعداد مسافران این قطار ۱۰۸ نفر و اغلب آن‌ها از اساتید دانشگاه و فرهیختگانی هستند که تمایل داشتند در روز ملی خیام از آرامگاه خیام، کمال‌الملک و امامزاده ابراهیم محروق بازدید و زیارت کنند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان با اشاره به قطارهای گردشگری مسیر مشهد – نیشابور تاکید کرد: در حال حاضر قطار حومه‌ای در مسیر مشهد- سرخس، مشهد به نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین و جغتای در شبانه روز تردد می‌کند و آمادگی داریم قطار گردشگری بین این مسیرها را راه‌اندازی کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از رویکردهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سال جدید، افزایش تعداد قطارهای گردشگری است و در حال حاضر زیرساخت‌ها آماده است تا متولیان گردشگری استان از این ظرفیت استفاده کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.