• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

افزایش ۲۲ درصدی استقبال مسافران از قطارهای بین شهری در گلستان

  • کد خبر : 13493
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
افزایش ۲۲ درصدی استقبال مسافران از قطارهای بین شهری در گلستان

0 (0) مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ خبر داد: افزایش ۲۲ درصدی استقبال مسافران از قطارهای بین شهری در گلستان مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ از افزایش ۲۲ درصدی استقبال مسافران از قطارهای بین شهری در گلستان طی ۹ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. محمدرضا […]

0
(0)

مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ خبر داد:

افزایش ۲۲ درصدی استقبال مسافران از قطارهای بین شهری در گلستان

مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ از افزایش ۲۲ درصدی استقبال مسافران از قطارهای بین شهری در گلستان طی ۹ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

محمدرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باتوجه به تامین ظرفیت به منظور جابجایی مسافر از طریق حوزه ریلی (رفت و برگشت) مردم استان از ابتدای ۹۷ تا پایان آذرماه امسال، ضریب اشغال قطارهای مسافری در حوزه بین شهری و حومه ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بالغ بر ۲۲ و ۱۸ درصد رشد داشته است.

قربانی افزود: این افزایش در درجه اول بیانگر تمایل مردم استان به بهره گیری از ضریب ایمنی و امنیت بالای حمل و نقل ریلی در مقایسه با خطرات جاده ای است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نکات حائز اهمیت که موجب تشویق مسافران به استفاده از حمل و نقل ریلی است، پائین بودن هزینه با توجه به میزان تنوع و کیفیت خدماتی که در ایستگاه های مسافری و حین سفر به مسافران ارائه می شود.

قربانی یاد آور شد: پیش بینی می شود با توجه به ظرفیت ایجاد شده و افزایش آگاهی مردم در خصوص ویژگی های مسافرت از طریق حمل و نقل ریلی و همچنین تلاش های صورت گرفته در راستای کنترل و بهبود مستمر کیفیت و تنوع خدمات قابل ارائه به متقاضیان سفر، شاهد افزایش روند رو به رشد سفرهای ریلی و انتقال هرچه بیشتر ترافیک جاده ای به خطوط راه آهن یعنی حمل و نقل سبز باشیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.