شما اینجا هستید
اخبار عمومی » تاکید بر ارتقا کیفیت خدمات به مسافرین قطار در پیک سفرهای نوروزی

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران چوان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ علی کاظمی منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن گفت: روز گذشته جلسه هم‌اندیشی با حضور معاون مسافری راه‌آهن و مدیران کل مناطق تهران، خراسان، شمال شرق۱ با مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافری در آستانه پیک قطارهای نوروزی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام پیک نوروزی قطارهای مسافری در راستای ارتقاء کیفیت و خدمات به مسافرین و رضایت‌مندی حداکثری آنان، جلسه هم‌اندیشی در این خصوص برگزار شد .

کاظمی منش تصریح کرد: در این جلسه ضمن تشریح عملکرد یک‌ساله حوزه مسافری در زمینه اقدامات انجام‌شده ، برنامه‌های در دست اجرا در آستانه نوروز ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن؛ ارتقاء خدمات به مسافرین در قطارها با نوسازی منسوجات و روکش تخت‌ها و کلیه لوازم خواب؛ آماده‌سازی قطارهای مسافری با انجام عملیات جرم‌گیری و شستشوی بدنه بیرونی سالن‌ها، اجرای فرآیند انتخاب خادم برتر از بین مأمورین موظف قطارهای مسافری و تقدیر و تشکر از برترین‌ها، ارائه عملکرد بهتر و مطلوب‌تر از سنوات گذشته با پیگیری کلیه مسئولین راه‌آهن و شرکت‌های مسافری و همچنین برگزاری همایشی با روسای قطارهای مسافری قبل از شروع پیک نوروزی و تشکیل ستاد نوروزی توسط شرکت‌های مسافری در ایام پیک نوروزی و حضور مستمر آنان در این ایام از جمله برنامه‌های در دست اجرا خواهد بود.

اخبار راه آهن ایران | ریل نیوز