• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه آهن شیراز- جهرم – لارستان- بندرعباس کددار شد / سخنان مهم معاون استاندار در لارستان

  • کد خبر : 11358
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
راه آهن شیراز- جهرم – لارستان- بندرعباس کددار شد / سخنان مهم معاون استاندار در لارستان

0 (0) راه آهن شیراز- جهرم – لارستان- بندرعباس کددار شد / سخنان مهم معاون استاندار در لارستان معاون عمرانی استانداری فارس تاکید کرد: خوشبختانه راه آهن شیراز- جهرم – لارستان- بندرعباس، کددار شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، عنایت اله رحیمی در جلسه شورای اداری لارستان […]

0
(0)

راه آهن شیراز- جهرم – لارستان- بندرعباس کددار شد / سخنان مهم معاون استاندار در لارستان

معاون عمرانی استانداری فارس تاکید کرد: خوشبختانه راه آهن شیراز- جهرم – لارستان- بندرعباس، کددار شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، عنایت اله رحیمی در جلسه شورای اداری لارستان اظهار داشت: استان فارس یکی از پهناورترین استانهای کشور است و شهرستان لارستان نیز یکی از پهناورترین و اثرگذارترین شهرستان ها در پیشرفت و توسعه استان فارس قلمداد می شود.

رحیمی در ادامه گفت: حمل و نقل در ابعاد مختلفی می تواند در توسعة استان اثرگذار باشد و در این راستا استان فارس بر روی راه، راه آهن و فرودگاه هدف گذاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه احداث آزاد راه ها در دولت یازدهم و دوازدهم در استان رشد خوبی داشته است ؛ گفت: آزاد راه شیراز  اصفهان که تا کنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی را در بر دارد برای مردم استان فارس تاثیر به سزایی دارد و حتی برای خطه جنوب هم صرفه جویی در وقت حاصل شده  و ۱۳۵ کیلومتر کاهش مسافت را در پی خواهد داشت، که  امیدواریم هر چه سریعتر آزاد راه لارستان- بندرعباس تا اسکله شهید رجایی هم سرمایه گذاری جذب شود، که قطعاً در توسعه استان فارس و این شهرستان هم اثرگذار خواهد بود.

رحیمی به  احداث و توسعه راه آهن در استان فارس هم تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح ها بخاطر صرفه جویی در وقت و پروژه های اقتصاد مقاومتی است و هم در واقع مباحث زیست محیطی، مباحث امنیتی و هم جلوگیری از تلفات جاده ای که یکی از معضلات است در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه راه آهن شیراز گل گهر یک آنتنی به سمت داراب هم در دستور کار قرار دارد؛ تاکید کرد: خوشبختانه راه آهن شیراز جهرم – لارستان- بندرعباس و یا در واقع سروستان- جهرم – لارستان- بندرعباس سال گذشته کددار شد، البته از قبل هم مصوب بوده است و این کد دار شدن،خود یک گام ما را  به جلو هدایت می کند. البته به این مهم هم باید توجه کنیم که اعتبارات و منابع محدود است و بایستی از این اعتبارات محدود بهترین استفاده کنیم.

معاون عمرانی استانداری فارس افزود: در این دولت همچنین توجه ویژه به موضوع بازآفرینی شهری و بافت فرسوده شده و برنامه ای هم در این خصوص تدوین گردیده و در حال اجراست، هر چند هنوز این مهم کند صورت می گیرد، اما سعی می کنیم که با شتاب بیشتری انجام شود.

وی افزود: همه دستگاه های خدماتی و اجرایی همچون آب، برق، گاز، مخابرات و حتی آموزش و پرورش، کار و فنی و حرفه ای و غیره در سطح شهرستان های استان فارس موظف هستند که ۳۰ درصد از اعتبارات سالیانه خود را در قالب برنامه جامع مشترک بازآفرینی شهری در محل های بافت فرسوده هزینه کنند.

معاون عمرانی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بخش آبخیزداری نیز ۵۶ میلیارد تومان تفاهم  نامه با سازمان جنگل ها، منابع طبیعی و آبخیزداری کشور منعقد شده است که بایستی پیگیری گردد که سهمی جهت ایجاد سد و آبخیزداری و آبخوان داری در این شهرستان جذب گردد.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن هم در سطح روستاها تلاش های خود را مضاعف نماید؛ از همه دستگاه های اجرایی شهرستان خواست که به مردم خدمت کنند و خدمات دولت را تبیین و شفاف سازی و امیدواری را در بین مردم ترویج نمایند تا آینده بهتر از گذشته رقم خورد.

رحیمی در پایان سخنانش اظهارداشت: می بایستی امید و نشاط برای تحولات و توسعه در جامعه ایجاد کنیم و شفاف سازی، اعتماد آفرینی و مشارکت مردم را در دستور کار قرار بدهیم و فاصله ها را کاهش دهیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.