• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

واگن های ایرانی در مسیر ریلی ایران – ترکیه استفاده می شود

  • کد خبر : 11000
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
واگن های ایرانی در مسیر ریلی ایران – ترکیه استفاده می شود

0 (0) واگن های ایرانی در مسیر ریلی ایران – ترکیه استفاده می شود تبریز – ایرنا – مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: از واگن های باری ساخت کشورمان در حمل و نقل ریلی بین راه آهن ایران – ترکیه استفاده می شود. شاپور ارصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این […]

0
(0)

واگن های ایرانی در مسیر ریلی ایران – ترکیه استفاده می شود

تبریز – ایرنا – مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: از واگن های باری ساخت کشورمان در حمل و نقل ریلی بین راه آهن ایران – ترکیه استفاده می شود.

شاپور ارصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واگن ها در راستای توافقنامه مرزی راه آهن ایران و ترکیه بعد از وقفه سه ساله در حمل و نقل ریلی این مسیر بکار گرفته می شود.
وی با اعلام اینکه اولین محموله باری در 22 مهر امسال با استفاده از 18 واگن ایرانی حامل میلگرد به وزن 974 تن از مقصد یزد به مقصد وان ترکیه ارسال شد، گفت: پیش بینی می شود این روند ادامه یابد.
مدیرکل راه آهن آذربایجان یادآوری کرد: استفاده از واگن های ایرانی در حمل و نقل ریلی بین راه آهن ایران و ترکیه فرصت مناسبی برای شرکت های حمل و نقل ریلی و مالکان واگن های باری است.
ارصلانی ادامه داد: استفاده از این واگن ها در حمل و نقل بین المللی گامی موثر در راستای تسهیل صادرات کالا بوده و شرکت های حمل و نقل ریلی و مالکان واگن های باری باید از این فرصت استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، راه‌آهن آذربایجان به عنوان یکی از نواحی نوزده‌گانه راه‌آهن ایران در محورهای تبریز – میانه، تبریز- جلفا، تبریز- رازی، مراغه – ارومیه و در آینده نزدیک میانه – بستان آباد فعال است و خطوط ریلی این ناحیه به حدود یک هزار و 100 کیلومتر می رسد.
راه‌آهن آذربایجان به استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خدمت‌رسانی می‌کند.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا در راستای توسعه حمل و نقل ریلی، قطار تبریز – وان را با همکاری راه آهن ترکیه در سال 1380 راه اندازی کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.