شما اینجا هستید
اخبار نواحی » کاهش ۲۶ درصدی شکایات حوزه مسافری در اداره کل راه آهن خراسان در فصل بهار

به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه آهن خراسان از کاهش ۲۶ درصدی شکایات حوزه مسافری در اداره کل راه آهن خراسان در فصل بهار خبر داد.
مهندس ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر سامانه صدای مسافر ۵۱۴۹-۰۲۱ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافرین بوده و همچنین نسبت به ثبت کلیه پیشنهادات، انتقادات، شکایات و … از سوی مسافرین به صورت ۲۴ ساعته اقدام می گردد که با توجه به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای ارتقا خدمات و کیفی سازی در حوزه قطارهای مسافری شاهد کاهش ۲۶ درصدی شکایات در سه ماهه نخست سال جاری در اداره کل راه آهن خراسان بوده ایم.
وی همچنین اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و ارتقا کیفیت در داخل قطارهای مسافری، مجهز نمودن قطارها به تجهیزات مناسب و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافرین و همچنین ارتقا خدمات در حوزه ایستگاهی و دفاتر فروش بلیت شاهد کاهش شکایات در حوزه مسافری می باشیم.
:

اخبار راه آهن ایران | ریل نیوز