• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

گمرک پنجره خدمات دولت هوشمند را گشود

  • کد خبر : 33805
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
گمرک پنجره خدمات دولت هوشمند را گشود
گمرک پنجره خدمات دولت هوشمند را گشود؛ گمرک ایران، پنجره واحد خدمات دولت هوشمند را گشود و از این پس نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی اقدام می‌کند.
0
(0)

گمرک پنجره خدمات دولت هوشمند را گشود؛ گمرک ایران، پنجره واحد خدمات دولت هوشمند را گشود و از این پس نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی اقدام می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز: معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: در ذیل ۱۴ خدمات گمرکی بالغ‌بر ۵۰ زیرخدمت تعریف شده است که در حال حاضر خدمات شناسه‌دار گمرک به صورت الکترونیکی در شبکه هوشمند دولت به خدمت گیرندگان و ذینفعان گمرکی ارائه می‌شود.

سیدمیثم حسینی‌لر افزود: با استناد به بند «و» تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مبنی بر ارائه خدمات اختصاصی پرکاربرد دستگاه‌های اجرایی و عمومی کشور از طریق «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» و مصوبات ابلاغی رییس جمهوری در جلسه بیست و سوم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور، گمرک ایران نیز به این سامانه وصل شد.

حسینی‌لر درباره آخرین وضعیت اتصال سامانه‌های پرکاربرد گمرک به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند بیان داشت: خدمات شناسه‌دار گمرک از طریق این پنجره قابل پیگیری است.

به گفته وی با راه‌اندازی این سامانه، احراز هویت یکپارچه کاربران برای دریافت خدمات الکترونیکی بدون نیاز به ورود و احراز هویت دوباره در سامانه‌های گمرک قابل انجام است.

وی ارائه خدمات الکترونیکی گمرک به ذینفعان به‌ صورت یکپارچه و متمرکز بر بستر شبکه ملی اطلاعات را یکی از ویژگی‌های اصلی این مهم دانست و افزود: تسهیل در دریافت خدمات گمرک و افزایش سرعت دسترسی از دیگر ویژگی‌های این پنجره واحد خدمات دولت هوشمند است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33805

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.