• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

یک رام قطار فوق العاده به مسیر کرمانشاه اضافه شد

  • کد خبر : 11311
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
یک رام قطار فوق العاده به مسیر کرمانشاه اضافه شد

0 (0) یک رام قطار فوق العاده به مسیر کرمانشاه اضافه شد مدیر کل مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش تقاضا از سمت مرز مهران گفت: دیروز بنا بر میزان تقاضا یک رام قطار فوق العاده در مسیر کرمانشاه به تهران علاوه بر قطار های فوق العاده اضافه گردید.  به گزارش خبرنگار […]

0
(0)

یک رام قطار فوق العاده به مسیر کرمانشاه اضافه شد

دیروز یک رام قطار فوق العاده به مسیر کرمانشاه اضافه شد

مدیر کل مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش تقاضا از سمت مرز مهران گفت: دیروز بنا بر میزان تقاضا یک رام قطار فوق العاده در مسیر کرمانشاه به تهران علاوه بر قطار های فوق العاده اضافه گردید. 

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاظمی منش شامگاه پنج شنبه در گفتگو با رادیو اربعین افزود: در صورت وجود تقاضا سعی می شود در روز های آتی نیز این قطار فوق العاده را داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت قطارهای فوق العاده در مسیر کرمانشاه و خرمشهر تا ۱۲ آبان تاکید کرد: برای ریل باس مستقر در پایانه مرزی شلمچه جهت انتقال زوار تا ایستگاه راه آهن خرمشهر مدت زمانی تعیین نشده و بر اساس وجود تقاضا از سوی زوار در بازگشت به کشور ادامه فعالیت خواهد داشت.

مدیر کل مسافری راه آهن همچنین در خصوص بلیت قطار ها به مقصد مشهد نیز گفت: از ابتدای هفته آینده عرضه بلیت قطار های فوق العاده به سمت مشهد آغاز می شود.

کاظمی منش افزود: بلیت عمده قطار ها از تهران ، زنجان و تبریز به سمت مشهد و بالعکس عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: قطار های فوق العاده در مسیر رفت از ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه و در مسیر بازگشت از ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه خدمت رسانی خواهند کرد

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.