• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

۱۶ واگن باری لبه بلند در شرکت فولاد درخشان اراک تولید شد

  • کد خبر : 22627
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
۱۶ واگن باری لبه بلند در شرکت فولاد درخشان اراک تولید شد
مديرعامل شركت آهن و فولاد درخشان اراك گفت: 16 واگن باري لبه بلند به سفارش شركت فولاد ريل جنوب در اين شركت توليد و آماده تحويل است.
0
(0)

به گزارش‌ ریل نیوز به نقل از ایرنا، سید«رحمان میرنظامی» افزود: مجموع قرارداد شرکت فولاد درخشان اراک با شرکت فولاد ریل جنوب ساخت ۵۰ دستگاه واگن باری لبه بلند بود که ۳۴ دستگاه دیگر پیش از این تولید و به این شرکت تحویل شد.
وی ادامه داد: ارزش ریالی هر یک از واگن های باری لبه بلند تولیدی شرکت آهن و فولاد درخشان اراک بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد درخشان اراک ادامه داد: قرارداد ساخت ۷۵ واگن حمل کانتینر نیز از سوی این شرکت با شرکت ترکیب حمل و نقل وابسته به صندوق پس انداز کارکنان شرکت راه آهن کشور نیز امضا شده و مراحل ساخت نیز در شرکت آغاز شده است.
میرنظامی اظهار داشت: شرکت آهن و فولاد درخشان اراک از ظرفیت بالقوه ای در تولید انواع واگن های باری و مخزن دار برخوردار است اما اکنون به دلیل کاهش چشمگیر سفارش با ۲۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می کند.
وی اظهار داشت: واردات انواع واگن مهمترین مشکل شرکت های واگن سازی است که انتظار می رود مسئولان نسبت به قطع واردات واگن تمهیدات کاربردی بیندیشند.
شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک در سال ۱۳۷۵ به عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.
این شرکت با اتصال به جاده اصلی تهران – خوزستان و اتصال به شبکه ریلی سراسری تهران – جنوب با دارا بودن انبارهای روباز و سرپوشیده و امکانات جابه جایی انواع کلاف و ورق فولادی در ارتباط با فروش و بازاریابی و ارایه خدمات انبارداری، سبک سازی، برشکاری، ساخت انواع پروفیل های باز به روش رول فرمینگ و خمکاری به وسیله ماشین های خمکن، لبه زنی، نواربری، ورق های فرم داده شده برای پوشش سقف و دیواره (ذوزنقه – سینوسی شادولاین – فرم سفال )، سندبلاست و بسته بندی و حمل تا محل مصرف فعالیت می کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.