• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تجربه گردشگری با قطار؛ هفت رنگ پاییز در مسیرهای ریلی

  • کد خبر : 12706
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
تجربه گردشگری با قطار؛ هفت رنگ پاییز در مسیرهای ریلی

0 (0) تجربه گردشگری با قطار؛ هفت رنگ پاییز در مسیرهای ریلی فصل پاییز رو به پایان است و روزهای سرد زمستان پیش روست؛ فصل هفت رنگ پاییز با هزار نقش خود، جایش را به زمستانی می‌دهد که با سفیدی و سردی در خاطرات ما ماناست. به گزارش روابط عمومی راه‌اهن جمهوری اسلامی ایران، در […]

0
(0)

تجربه گردشگری با قطار؛ هفت رنگ پاییز در مسیرهای ریلی

فصل پاییز رو به پایان است و روزهای سرد زمستان پیش روست؛ فصل هفت رنگ پاییز با هزار نقش خود، جایش را به زمستانی می‌دهد که با سفیدی و سردی در خاطرات ما ماناست.
به گزارش روابط عمومی راه‌اهن جمهوری اسلامی ایران، در آستانه زمستان نگاهی به گردشگری ریلی در این فصل زیبا، خالی از لطف نیست. در ادامه گزارش تصویری از یکی از مسیرهای زیبای حرکت قطار را خواهید دید که با قطار گردشگری خود معروف است.
شایان ذکر است که بازدید از این مسیر در قطارهای محور شمال ایران برای مسافران مقدور است و می‌توان در فصل زمستان هم زیبایی‌های متفاوت این مسیر را دید و لذت برد.
اما تمام زیبایی‌های مسیر ریلی تنها در مسیر شمال خلاصه نمی‌شود و می‌توانید با قطار از تهران به سمت خرمشهر بروید تا زیبایی‌های مسیر هزار کیلومتری تهران – اهواز و اهواز تا خرمشهر را مشاهده و از مناظر نخلستان‌ها و دشت های بین راه، لذت ببرید.
تجربه سفرهای گردشگری با قطار علاوه بر دیدن این مناظر زیبا همراه با مزایای فراوانی است و می توانید در رستوران غذا بخورید، در کوپه بخوابید و در واگن ها راه بروید و یا تلویزیون تماشا کنید؛ فرصتی که در اتوبوس و هواپیما به این شکل و حالت برایتان فراهم نیست.

در ادامه تصاویری از محور شمال و منطقه زرین دشت را می بینید:

عکاس : حسین جوادی

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.