• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مهیاسازی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار صندلی قطار برای ایام نوروز/ سرویس‌دهی ۵ هزار و ۱۷۰ قطار در ایام نوروز

  • کد خبر : 15237
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
مهیاسازی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار صندلی قطار برای ایام نوروز/ سرویس‌دهی ۵ هزار و ۱۷۰ قطار در ایام نوروز

0 (0) مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: مهیاسازی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار صندلی قطار برای ایام نوروز/ سرویس‌دهی ۵ هزار و ۱۷۰ قطار در ایام نوروز مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر صندلی ظرفیت ریلی برای ایام نوروز ایجادشده است تصریح کرد: […]

0
(0)

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد:

مهیاسازی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار صندلی قطار برای ایام نوروز/ سرویس‌دهی ۵ هزار و ۱۷۰ قطار در ایام نوروز

مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر صندلی ظرفیت ریلی برای ایام نوروز ایجادشده است تصریح کرد: در ایام پیک نوروزی سال آینده ۵ هزار و ۱۷۰ قطار سرویس‌دهی خواهند کرد.

سعید رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیشاپیش با تبریک فرارسیدن ایام نوروز سال ۹۸ در تشریح اقدامات انجام‌شده برای این ایام گفت: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی برنامه‌ریزی‌های فشرده‌ای برای ایام نوروز حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ظرفیت صندلی ریلی ایجاد کرده است که در قالب  ۵هزار و ۱۷۰ قطار در ۲۲ روز سرویس‌دهی خواهند کرد.

وی بابیان اینکه در مدت‌زمان مذکور قیمت بلیت قطار نسبت به سال گذشته هیچ‌گونه افزایش نداشته است افزود: قیمت بلیت قطارهای مسافری از شهریور سال ۱۳۹۴ که ۱۰ درصد افزایش داشته است تا امروز تغییر چندانی نداشته و برای این امر باید از شرکت‌های خصوصی حمل‌ونقل ریلی تشکر ویژه به عمل آید.

رسولی تثبیت قیمت بلیت در عین افزایش هزینه‌ها و ارتقا کیفیت خدمات توسط شرکت‌های مسافری ریلی را غنیمت شمرد و اظهار کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی غیردولتی علی‌رغم افزایش هزینه‌ها کیفیت سرویس‌دهی و خدمات خود را ارتقا داده‌اند و با هماهنگی با  معاونت مسافری شرکت راه‌آهن نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش ظرفیت نیز ایجاد کرده‌اند.

وی این افزایش ظرفیت را در مسیرهای پرتردد  دانست و افزود: خدمات ایستگاهی مطلوب‌تری در مسیرهای پرتردد برای عید امسال پیش‌بینی‌شده است که شامل افزایش نسب بالابرها، رمپ و آسانسور  می‌شود همچنین تلاش شده است که خدمات و سرویس‌دهی به مسافران در این ایام  مطلوب‌تر و بیشتر از سال قبل باشد .

رسولی ادامه داد: برای ایام نوروز کلیه نمازخانه‌ها و ایستگاه‌ها بازسازی، بهسازی و نوسازی شده و اقدامات بسیار خوبی به‌ویژه در ایستگاه‌های راه‌آهن تهران – مشهد که همواره شلوغ است انجام‌شده است.

وی گفت: شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری از ابتدای امسال تا ابتدای اسفندماه ۵۲ میلیارد تومان تخفیف ارائه کردند تا از این طریق بتوانند هم یک رقابت سالم داشته باشند و هم اقدام به جذب مسافر کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.