• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

دسترسی سریع و ارزان به نقاط شهری تهران با قطار پردیس همدان

  • کد خبر : 16332
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
دسترسی سریع و ارزان به نقاط شهری تهران با قطار پردیس همدان

0 (0) تقی زاده مدیر کل راه آهن غرب (همدان) خبر داد: دسترسی سریع و ارزان به نقاط شهری تهران با قطار پردیس همدان روح الله تقی زاده مدیر کل راه آهن غرب (همدان)، دسترسی راحت و ارزان به نقاط شهری مختلف تهران را از مزایای سفر هموطنان همدانی با قطار تندروی پردیس به پایتخت […]

0
(0)

تقی زاده مدیر کل راه آهن غرب (همدان) خبر داد:

دسترسی سریع و ارزان به نقاط شهری تهران با قطار پردیس همدان

روح الله تقی زاده مدیر کل راه آهن غرب (همدان)، دسترسی راحت و ارزان به نقاط شهری مختلف تهران را از مزایای سفر هموطنان همدانی با قطار تندروی پردیس به پایتخت کشور عنوان کرد. 
معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر و دغدغه مسافران از همدان در ورود به تهران و دسترسی به نقاط مختلف شهری افزود: با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و BRT، تاکسی) در فاصله زمانی کمتر از 5 دقیقه در اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران، هموطنانی که از همدان به پایتخت کشور سفر می‌کنند به راحتی و قیمت ارزان می‌توانند به نقاط شهری مختلف این کلان شهر دسترسی پیدا کنند.
محمدرضا شناسنده گفت: بعد از راه‌اندازی خط ریلی همدان، شرکت رجا اقدام به راه‌اندازی قطار تندروی پردیس در مسير تهران-همدان-تهران نمود که به منظور سهولت و دسترسی آسان مسافران به ایستگاه راه‌آهن همدان، هماهنگی لازم با مسؤولان استانی و شهری برای جابه‌جایی آنها از ایستگاه راه‌آهن همدان به شهر همدان و بالعکس با قیمت مناسب و ارزان (یکهزار تومان) نیز شده است.
وی اظهار داشت: اين قطار با 306 صندلي ايجادي همه روزه صبح ساعت 05:55 از همدان به تهران حركت کرده و عصر همان روز ساعت 17:00 از تهران به همدان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود 3 ساعت و نیم می‌باشد.
معاون اجرایی شرکت رجا افزود: قطار پرديس از قطارهاي خودكشش شركت حمل و نقل ريلي رجا و پرسرعت‌ترين ناوگان شبكه ريلي كشور مي باشد که این واگن‌ها مجهز به تهويه و سيستم صوتي بوده و در برابر ورود گرد و غبار و باد و باران محافظت كامل مي‌شوند.
شناسنده در خصوص قیمت بلیت این قطار گفت: بهاي بليت قطار پرديس در اين مسير 43 هزار و 300 تومان بوده كه در برخي از ايام همراه با تخفيف ارائه مي‌‌شود.
معاون اجرایی شرکت رجا تأکید کرد: هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و … مي‌توانند علاوه بر مراجعه به سايت رجا به نشاني www.raja.ir به صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.