• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Thursday - 17 October - 2024
کل اخبار 6753اخبار امروز : 0
9

قطار با کارگران خط برخورد نکرده است!

  • کد خبر : 168
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰

قطاری با کارگران برخورد نکرده است/ مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن ضمن تکذیب اخبار مندرج در برخی رسانه‌ها مبنی بر «برخورد قطار با کارگران در راه‌آهن زاگرس» تصریح کرد: حادثه امروز بر  جابجایی کوبلاژ در حین اجرای عملیات بازسازی خط راه‌آهن رخ داده است. صادق سکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و […]

قطاری با کارگران برخورد نکرده است/

مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن ضمن تکذیب اخبار مندرج در برخی رسانه‌ها مبنی بر «برخورد قطار با کارگران در راه‌آهن زاگرس» تصریح کرد: حادثه امروز بر  جابجایی کوبلاژ در حین اجرای عملیات بازسازی خط راه‌آهن رخ داده است.

صادق سکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص حادثه رخ داده در حوزه راه‌آهن زاگرس ضمن تکذیب اخبار مندرج در برخی رسانه‌ها مبنی بر برخورد قطار با کارگران در ایستگاه تنگ هفت گفت: در حال حاضر عملیات بازسازی خط در منطقه تنگ هفت در دست اقدام است و این حادثه بر اثر بی‌احتیاطی در زمان جابجایی کوبلاژ رخ داد.

وی افزود: متاسفانه این حادثه یک فوتی و دو مجروح برجای می گذارد.

گفتنی است، در ساعت ۹:۳۵ روز پنجشنبه ۲۳ شهریور خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس خرم آباد اعلام شد و یک نفر از کارگران به علت جراحات وارده قبل از رسیدن بالگرد فوت کرد و دو نفر دیگر که دچار قطع عضو شده بودند توسط تیم اورژانس هوایی خرم آباد پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد منتقل شد.

 

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.