• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
کل اخبار 6753اخبار امروز : 2
1

روزانه ۹۰۰ زائر اصفهانی با قطار عازم مشهد مقدس می‌شوند

  • کد خبر : 21693
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
روزانه ۹۰۰ زائر اصفهانی با قطار عازم مشهد مقدس می‌شوند
مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت: روزانه دو رام قطار به صورت دائم از اصفهان به سمت مشهد حرکت کرده و به صورت ثابت، ۹۰۰ مسافر از راه آهن اصفهان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. 

به گزارش ریل نیوز به نقل از تسنیم ،سیدرضا سادات حسینی گفت: روزانه دو رام قطار به صورت دائم از اصفهان به سمت مشهد حرکت می‌کند و با توجه به ظرفیت هر رام قطار که ۴۵۰ نفر است روزانه به صورت ثابت بیش از ۹۰۰ مسافر از اصفهان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: ظرفیت خطها به دلیل ازدحام زیاد قطارها در مسیر، به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل است و امکان اضافه کردن رام‌های فوق العاده وجود ندارد؛ اما ظرفیت قطارها بسته به موقعیت زمانی تغییر پیدا می‌کند.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: از تاریخ ۳ آبان ماه، به صورت یک روز در میان، یک رام قطار به صورت دائم از مبدا کاشان به مقصد مشهد حرکت خواهد کرد و این امر موجب تسهیل حرکت مسافران می‌شود.

وی گفت: با توجه به ترافیک سنگین ریلی از مبدا تهران به مشهد و تکمیل شدن ضریب اشغال قطارها، امکان افزودن رام قطار به مقصد مشهد مقدس وجود ندارد و صرفاً مسافرانی که از هفته‌های قبل بلیط قطار را خریداری کرده‌اند می‌توانند با این وسیله به مشهد مقدس مسافرت کنند.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.