مدیرکل را آهن شمالشرق(1) گفت: با نصب ماژول های اینتر لاکینگ در سیستم علائم الکتریکی گام دیگری در افزایش بهره وری و بروز رسانی علائم الکتریکی برداشته شد.
فرشاد زادخور اظهار داشت: با توجه به نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی در بلاک های میانی و به منظور پایداری بیشتر سیستم، تغییراتی در قسمتی از اینترلاکینگ تجهیز شده توسط شرکت آلکاتل در دستور کار قرار گرفت ، به همین منظور بخشی از ماژول های اینترلاکینگ آن شرکت تعویض و اینترلاکینگ طراحی شده جدید ، جایگزین این بخش شد.
زادخور گفت: این سیستم پس از نصب به مدت یک ماه در ایستگاه سرخده مورد تست قرار گرفت و سپس نصب نرم افزای و سخت افزاری آن در سایرایستگاه های تحت پوشش علائم الکتریکی آلکاتل انجام گردید و هم اکنون آماده بهره برداری میباشد.
وی مزایای این پروژه را رفع نواقص و از بین رفتن برخی مشکلات بلاک های میانی در محورهای مجهز به سیستم علائم الکتریکی آلکاتل، یکپارچه شدن سیستم مسیرگیری و اپراتوری در این محور با سیستم مهاران، سهولت در امر نگهداری و تعمیرات علائمی آن باتوجه به یکپارچه سازی سیستم ، سهولت در تهیه قطعات یدکی مورد نیاز شامل SOC ها،VCC ها و کارتهای IM و در نهایت تلاش برای جاری سازی سیاست های مرتبط با اقتصاد مقاومتی بر شمرد.
خاطر نشان می شود 12 ایستگاه از27 ایستگاه تحت پوشش این اداره کل مجهز به سیستم علائم الکتریکی اینتر لاکینگ یاد شده می باشد.
افزایش بهره وری با بهینه سازی علائم الکتریکی در راه آهن شمالشرق(1)
مدیرکل را آهن شمالشرق(1) گفت: با نصب ماژول های اینتر لاکینگ در سیستم علائم الکتریکی گام دیگری در افزایش بهره وری و بروز رسانی علائم الکتریکی برداشته شد. فرشاد زادخور اظهار داشت: با توجه به نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی در بلاک های میانی و به منظور پایداری بیشتر سیستم، تغییراتی در قسمتی […]
- ارسال توسط : آذین آزادی