• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 6731اخبار امروز : 0
7

عملیات بازسازی محور جنوب، افتخار بزرگی در راه‌آهن لرستان و زاگرس

  • کد خبر : 24550
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
عملیات بازسازی محور جنوب، افتخار بزرگی در راه‌آهن لرستان و زاگرس
سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹۰ کیلومتر از محور راه‌آهن جنوب به همت زحمتکشان راه آهن بازسازی شده است.

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹۰ کیلومتر از محور راه‌آهن جنوب بازسازی اساسی و نوسازی شده است.

سعید رسولی امشب در مراسم پایان بازسازی راه‌آهن محور جنوب اظهار کرد: افتخار بزرگی در راه‌آهن لرستان و زاگرس ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این محور به خاطر شرایط سخت، مسدودی‌های کوتاه در شرایط بسیار سخت، وجود محوری با شرایط خاص و ابنیه و مشخصات فنی دانشگاه راه‌آهن محسوب می‌شود.

رسولی گفت: شبانه‌روز برای بازسازی این محور تلاش شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹۰ کیلومتر از محور راه‌آهن جنوب بازسازی اساسی و نوسازی شده است، گفت: امروز هم ایمنی در این محور ارتقاء و سرعت حرکت افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظرفیت این محور ۵.۷ میلیون تن است، بیان کرد: در حال حاضر ۵.۲ میلیون تن بار از این محور عبور می‌دهیم؛ تقاضای موجود ۷.۹ میلیون است.

وی با اشاره به اینکه واریانت دورود- خرم‌آباد- اندیمشک به رفع گلوگاه ظرفیتی این محور کمک می‌کند که امیدواریم با دستور ویژه وزیر راه احداث شود، اظهار کرد: خدمات ایستگاهی در ایستگاه‌های این منطقه ارتقاء یافته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.