به گزارش ریلنیوز به نقل از ایسنا، رجا در اطلاعیهای اعلام کرد: برای پرداخت هزینه استرداد بلیت قطارهای رجا تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هموطنان به روش های مختلف اعم از: وب سرویس ها و اپلیکیش ها (علی بابا، مستر بلیت، سامتیک، آپ، قاصدک ۲۴)، نمایندگی های فروش و تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ وجود ندارد.
بر اساس این اطلاعیه مسافرانی که اقدام به استرداد بلیت های خود از طریق وب سرویس ها و اپلیکیشن ها، به صورت غیر حضوری می کنند، نگرانی برای پرداخت هزینه مربوطه نداشته باشند.
افرادی هم که از ایستگاه های راه آهن اقدام به خریداری بلیت قطارهای رجا کرده اند، می تونند با مراجعه به ایستگاه ها، بلیت هایشان را استرداد کرده و وجه خود را دریافت کنند.
افرادی که تا قبل از سوم اسفند ۱۳۹۸ اقدام به خریداری بلیت قطارهای این شرکت کرده اند یا قطارهایشان کنسل شده است، مبلغ بلیت هایشان بدون کسر هزینه پرداخت می شود و برای این منظور تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ وقت دارند تا بلیتهایشان را استرداد کنند.
برای استرداد بلیت ها، داشتن لاشه بلیت یا شماره سریال بلیت ها همچنین نام و نام خانوادگی افرادی که بلیت به نامشان صار شده با کارت شناسایی معتبر آنان لازم و ضروری است.