به گزارش ریل نمیوز به نقل از روابط عمومی کارخانجات لکوموتیو بافق، محمد انوری رئیس کارخانجات لکوموتیو بافق گفت: لکوموتیو آلستوم AD43C به شماره ٢۶۶ که مدت ۶ سال به دلیل خرابی موتور دیزل متوقف و از ناوگان خارج شده بود پس از تعمیر اساسی و بازسازی تمامی سامانه های الکتریکی، مکانیکی و پنوماتیکی توسط پیمانکار تعمیر و نگهداری لکوموتیوهای آلستوم و با توان کارشناسان بومی و نظارت کارخانجات لکوموتیو بافق به ناوگان نیروی کشش راه آهن ج.ا.ا اضافه شد و در سرویس بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: این نوع لکوموتیو از لکوموتیوهای پیشرفته بوده و دارای توان کششی بالا برای حمل قطارهای باری می باشد. با راه اندازی این لکوموتیو ۲/۰۳ لکوموتیو معادل به ظرفیت نیروی کشش افزوده شد.
به گفته انوری با تکمیل پروژه راه اندازی لکوموتیوهای متوقف، ۴۹ دستگاه لکوموتیو آلستوم (برابر ۱۰۰ لکوموتیو معادل) در گردش می باشد؛ که این تعداد لکوموتیو، معادل ٢٠٪ نیروی کشش باری کل راه آهن ج.ا.ا است.
تعمیر اساسی و بازسازی آخرین لکوموتیو آلستوم متوقف راه آهن توسط کارخانجات لکوموتیو بافق
آخرين لکوموتیو آلستوم متوقف راه آهن جمهوری اسلامی ایران توسط كارخانجات لكوموتيو بافق تعمیر اساسی و بازسازي شد.
لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26836
- ارسال توسط : آذین آزادی