• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 6731اخبار امروز : 0
3

سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه همانند روزهای تعطیل

  • کد خبر : 27072
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه همانند روزهای تعطیل
مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ايران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از سرویس دهی متروي تهران و حومه در روزهاي14 و 15 خردادماه ۹۹ همانند روزهاي تعطيل خبر داد.

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده و هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و آغاز قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است. اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستادملی مبارزه با کرونا مراسم  سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) در حرم مطهر برگزار نخواهد شد.

گفتی است در این دو روز همانند روزهای تعطیل سرویس دهی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد و برای رفاه بیشتر حال شهروندان و مسافران در روز ۱۴ خرداد ماه ۹۹ تمامی قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر اعزام می شوند.
لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27072

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.