• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Friday - 22 November - 2024
کل اخبار 6775اخبار امروز : 0
3

جوابیه مترو به یک پیام مردمی

  • کد خبر : 31879
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۴۰
جوابیه مترو به یک پیام مردمی
شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به پیام مردمی با مضمون انتقاد به ارائه شماره کارت ملی جهت شارژ کارت بلیت مترو جوابیه‌ای منتشر کرده است.

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از آفتاب یزد ، احتراما ضمن تشکر از این مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند با توجه به اهمیت مترو که روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان در خطوط هفتگانه مترو است، براساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته شد که در زمان خرید و شارژ کارت بلیت‌های موجود، شماره کد ملی متقاضیان گرامی ثبت شود تا از ورود مبتلایان به ویروس کرونا به ایستگاه‌ها جلوگیری شده و زنجیره انتقال این بیماری قطع گردد. این کار براساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از ورود افراد بیمار به سامانه حمل و نقل ریلی و در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی این ستاد، در تمامی ایستگاه‌های خطوط متروی تهران و حومه، توسط دستگاه‌های شارژ اجرا می‌شود. گفتنی است ارائه کدملی برای اولین شارژ کارت بلیت‌های اعتباری که قبلا تهیه شده الزامی است و بعد از آن با توجه به اینکه مشخصات فردی که از کارت استفاده می‌کند در سامانه ثبت می‌شود، نیاز به ارائه کدملی نیست.لازم به توضیح است اتباع خارجی و مهاجرین نیز از نیمه اول اسفندماه سالجاری با ارائه کد اتباع خارجی یا کارت اقامت که هویت شناسایی آنها را نشان می‌دهد، می‌توانند اقدام به تهیه بلیت کنند، اما تا زمانی که امکان ثبت کد اقامت برای دریافت بلیت در سیستم مهیا شود، می‌توانند بدون محدودیت از باجه، بلیت تهیه و یا کارت‌های خود را شارژ نمایند.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31879

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.