• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 6731اخبار امروز : 0
2

افتتاح اولین قطار گردشگری در مسیر مثلث طلایی گردشگری ایران(فارس، اصفهان، یزد)

  • کد خبر : 3220
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
افتتاح اولین قطار گردشگری در مسیر مثلث طلایی گردشگری ایران(فارس، اصفهان، یزد)

آیین افتتاح اولین قطار گردشگری در مسیر مثلث طلایی گردشگری ایران(فارس، اصفهان، یزد) با حضور معاون عمرانی استانداری فارس، شهردار شیراز، اعضای شورای شهر شیراز ، فعالان حوزه گردشگری استان و گردشگران این قطار در اداره کل راه آهن فارس برگزار شد. در حاشیه این مراسم مدیر کل راه آهن فارس ضمن اشاره به رسالت […]

آیین افتتاح اولین قطار گردشگری در مسیر مثلث طلایی گردشگری ایران(فارس، اصفهان، یزد) با حضور معاون عمرانی استانداری فارس، شهردار شیراز، اعضای شورای شهر شیراز ، فعالان حوزه گردشگری استان و گردشگران این قطار در اداره کل راه آهن فارس برگزار شد.
در حاشیه این مراسم مدیر کل راه آهن فارس ضمن اشاره به رسالت راه آهن در جابجایی بار و مسافر اظهار داشت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سال 93 با شعار” این بار راه آهن مقصد گردشگری است” تورهای گردشگری داخلی و خارجی برگزار کرده است.
ولدی گفت : قبل از این تورهای گردشگری داخلی یک روزه تهران-شمال، تبریز –جلفا و بادرود –زنجان توسط راه آهن برگزار شده بود و خرسند هستیم که اولین تور بلند گردشگری ریلی در مسیر مثلث طلایی(فارس-اصفهان-یزد) از مبدأ فارس حرکت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: در صورت تداوم این تور که با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی انجام شده است گردشگران خارجی نیز می توانند از این تورها بهره مند شوند که در پی آن می تواند ارز آوری خوبی برای کشورمان ایجاد کند .
شایان ذکر است طرح گردشگری ریلی در راستای احیای مثلث طلایی گردشگری ایران در آبان ماه 96 طی جلسه ای فی مابین اداره کل راه آهن فارس و فعالان گردشگری استان مطرح شد و با پیگیری اداره کل راه آهن و همکاری بخش خصوصی و هم چنین مساعدت راه آهن ج.ا.ا به سرانجام رسید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.