به گزارش ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن هرمزگان , در این عملیات بعد از جمع آوری تراورس های معیوب تیپ پاندرول، تراورس های بتونی با تیپ وسلو در بلاک زوج چاه تر به تزرج جایگزین می گردد. بعد از اتمام مرحله اول، تقلیل سرعت در بلاک از ۱۵ کیلومتر به ۳۰ کیلومتر و در پایان عملیات به ۱۰۰ کیلومتر ارتقا می یابد.
اجرای عملیات تعویض تراورس و حذف تقلیل سرعت در هرمزگان
سرعت در بلاک از ۱۵ کیلومتر به ۳۰ کیلومتر و در پایان عملیات به ۱۰۰ کیلومتر ارتقا می یابد
لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=35108
- ارسال توسط : خبرنگار ریلی
- منبع : راه آهن هرمزگان