• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Sunday - 15 September - 2024
کل اخبار 6741اخبار امروز : 0
6
آمادگی آزمون

استخدامی راه آهن ۱۴۰۳

  • کد خبر : 36398
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
استخدامی راه آهن ۱۴۰۳
شما میتوانید با مشاهده این اطلاعات در آزمون استخدامی 1403 شرکت راه آهن ایران ثبت نام کنید . توجه کنید : فقط باید از این سایت اقدام به ثبت نام کنید .

راه آهن در سال ۱۴۰۳ به منظور استخدام نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده های شغلی مربوط به خطوط ریلی کشور به برگزاری آزمون استخدامی می پردازد. متقاضیان علاقه مند به استخدام در این بخش می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام استخدام راه آهن ۱۴۰۳ جهت تکمیل فرم ثبت نام این آزمون اقدام نمایند. این استخدامی توسط شرکت های عملیاتی ریلی صورت خواهد گرفت که هر سال بسته به نیاز شرکت راه آهن , متغییر است . تمامی نیروها در قالب ( نیروهای تجمعی ) استخدام خواهند شد .

با توجه به اینکه سالانه تعداد متقاضیان استخدام در راه آهن رو به افزایش بوده و تقاضای استخدام در عناوین شغلی مربوطه بالاست، ثبت نام در این آزمون ها نیز افزایش می یابد. داوطلبان متقاضی به دانستن اطلاعاتی همچون زمان ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن، شرایط و مدارک مورد نیاز نیازمند بوده تا ثبت نام در آزمون خود را به طور صحیح و بدون داشتن اطلاعات نادرست تکمیل نمایند. در این مقاله در خصوص اطلاعات مرتبط به ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳ و مراحل پس از آن به طور کامل توضیح داده شده است.

هشدار !  اطلاع رسانی استخدامی و نحوه روند ثبت نام در مشاغل ریلی را فقط در این سایت پیگیری کنید و مراقب افراد سودجو باشید .  لطفا به آدرس سایت دقت کنید که علامت ( تیره ) بین دو حرف باشد . مراقب وبسایت های کلاهبردار باشید .  وبسایت رسمی :  www.Rail-News.ir . لطفا ادرس این وبسایت را برای دوستان خود ارسال کنید تا بتوانند برای آزمون ریلی و پیگیری ثبت نام / راهنمایی های لازم را کسب کنند .

زمانبندی آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن می بایست به زمان اعلام شده و زمانبندی کلی مراحل استخدام توجه نمایند. استخدام شرکت مهندسی آلکا آریا در سال جاری اقدام به تکمیل نیروی انسانی در بخش خطوط ریلی کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید. داوطلبان متقاضی می بایست تا پایان زمان اعلام شده برای تکمیل ثبت نام خود در سایت آزمون اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن سال ۱۴۰۳ به طور اینترنتی از طریق سایت www.Rail-News.ir بوده و در زمان تعیین شده صورت می گیرد. داوطلبان باید برای تهیه مدارک لازم جهت ثبت نام استخدام راه آهن ۱۴۰۳ در مدت زمان تعیین شده اقدام به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی نمایند. بر این اساس، یکی از مهم ترین مواردی که در زمان ثبت نام برای استخدام این شرکت باید به آن توجه کرد، بحث زمانبندی استخدام راه آهن ۱۴۰۳ است. در حال حاضر زمان مراحل مهم آزمون استخدامی در بخش زیر قرار داده شده است.

 

 

مراحل آزمون زمان دوره گذشته زمان در سال ۱۴۰۳
زمان ثبت نام تا ۲۰ بهمن اعلام نشده 
تمدید مهلت ثبت نام تا ۹ اسفند اعلام نشده 
زمان کارت ورود به جلسه ۱۵ تا ۱۸ اسفند اعلام نشده 
زمان برگزاری آزمون ۱۹ اسفند اعلام نشده 
تاریخ اعلام نتایج ۱۲ بهمن ماه اعلام نشده 

 

لازم به ذکر است در صورتی که زمان ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳ تمدید شود، در این مقاله به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. داوطلبان با بررسی تاریخ های مشخص شده در سال جاری می توانند خود را برای آزمون آماده کنند و در صورت پذیرفته شدن منتظر اعلام نتایج نهایی بمانند.

 

دفترچه آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳

متقاضیان جهت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی راه آهن باید ابتدا دفترچه استخدامی سال ۱۴۰۳ را مطالعه نمایند. پس از بررسی شرایط استخدامی راه آهن که شامل شرایط عمومی و اختصاصی می شود می بایست در اولین مرحله از تکمیل نام نویسی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی را توسط سایت این آزمون پرداخت کنند.

متقاضیان قبل از آنکه بخواهند هزینه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت راه آهن را پرداخت نمایند، بهتر است دفترچه ثبت نامی این آزمون را به طور کامل مطالعه کنند. در این دفترچه اطلاعات مهمی از جمله شرایط مورد نیاز برای استخدام راه آهن ۱۴۰۳، مدارک لازم، جدول رشته های شغلی و عناوین آن ها درج شده است. در ادامه مهم ترین قسمت های دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت راه آهن را بررسی می کنیم.

 

چگونه لکوموتیوران شویم ؟‌

 

شرایط آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳

شرکت راه آهن در رده های شغلی مختلف، به پذیرش نیرو برای استخدامی از طریق سایت ثبت نامی اقدام می نماید اما فقط متقاضیانی می توانند فرایند ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳ خود را انجام دهند که علاوه بر مرتبط بودن رشته خود با شغل مورد نیاز، شرایط عمومی و اختصاصی مشخص شده برای جذب نیرو شرکت مهندسی آلکا آریا را نیز داشته باشند. در ادامه شرایط استخدامی راه آهن با توجه به دوره پیشین برگزاری این آزمون استخدامی را مورد بررسی قرار داده شده است.

شرایط عمومی استخدام راه آهن ۱۴۰۳ 

 

تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد به دین اسلام یا هر کدام از ادیانی که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ذکر شده است.

عدم هرگونه منع بکارگیری و سوء پیشینه به دلیل آرا مراجع قضایی ذیصلاح

داشتن شرایط جسمی لازم و سلامت کامل جسمانی و روانی متناسب با شغل

داوطلب می بایست بومی محل کار خود باشد.

شرایط اختصاصی استخدام راه آهن ۱۴۰۳ 

 

سن:

مشاغل سن
لکوموتیوران، متصدی ترافیک، تکنسین ارتباطات و علائم، راهبر جرثقیل ریلی، حفاظت ایستگاهی، راهبر ماشین آلات مکانیزه خط، امور ساختمان و تاسیسات (متصدی فضای سبز) اپراتور دوربین، متصدی امور حراست به شرط داشتن کارت پایان خدمت (۱۳۷۳/۰۱/۰۱)
به شرط معافیت غیر پزشکی (۱۳۷۵/۰۱/۰۱)
سوزنبان، حفاظت ایستگاهی (نظافت اماکن، اطلاعات ایستگاه)، و امور ساختمان و تاسیسات (کارگر فنی، کارگر فضای سبز) و حفاظت فیزیکی به شرط داشتن کارت پایان خدمت (۱۳۷۵/۰۱/۰۱)
به شرط معافیت غیر پزشکی (۱۳۷۷/۰۱/۰۱)

 

سابقه:

متقاضیانی که سابقه خدمت در مجموعه سیر و حرکت راه آهن یا واحدهای تعمیراتی ناوگان و مشاغل زیر ساخت ریلی دارند، حداکثر تا ۴ سال به سقف سنی خود افزوده می گردد. (با ارائه سوابق بیمه ای مرتبط و مورد تایید از سازمان تامین اجتماعی) در این آزمون فقط داوطلبان بومی می توانند شرکت نمایند. متقاضیان اگر شرایط ایثارگری را داشته باشند، لازم است در تقاضانامه ثبت نام برای تکمیل کادر مربوطه اقدام کنند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳

داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳ باید اطلاعات و مدارک لازم را تهیه نمایند. عدم آپلود مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی این شرکت به معنای انصراف از ادامه نام نویسی و ثبت نام کامل نخواهد شد. اگر متقاضیان اطلاعات را به خوبی در فیلد مربوط وارد نکنند، اتمام ادامه مراحل ثبت نام استخدام راه آهن ۱۴۰۳ برای آن ها امکان پذیر نیست. همچنین اگر اطلاعات وارد شده در این مرحله ناقص یا اشتباه باشند، در ادامه فرآیند ثبت نام با مشکل مواجه می گردند.

مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت راه آهن ۱۴۰۳

 

تصویر عکس ۴*۳ متقاضی

اسکن مدرک تحصیلی

اسکن صفحه اول شناسنامه

اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت راه آهن ۱۴۰۳

 

اطلاعات فردی و شناسایی از جمله کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و غیره

اطلاعات محل سکونت از جمله آدرس، کد پستی، شماره ثابت، شماره همراه و غیره

اطلاعات و سوابق تحصیلی از جمله رشته، مقطع، دانشگاه، معدل و غیره

داوطلبان باید مدارک لازم برای شرکت در ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳ را با کیفیت و حجم مطلوب بارگزاری نمایند. افراد بهتر است پس از شروع پروسه ثبت نام آزمون، در وهله اول مدارک لازم را آماده کرده تا در زمان نام نویسی مشکلی برای آپلود مدارک وجود نداشته باشد.

افراد باید در نظر داشته باشند که کلیه فایل های آپلود شده در قالب jpg یا gif بوده و آن ها را نیز به همین صورت بارگزاری نمایند. متقاضیان باید همه مدارک مورد نیاز را آماده کرده تا در زمان ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳ با مشکلی روبرو نشوند. بررسی همه مدارک بسیار ضرورت داشته و باید در مهلت تعیین شده آپلود گردد. اطلاعات ارائه شده در زمینه مدارک مربوط به استخدامی راه آهن سال گذاشته است و در صورت اضافه شده مدرک جدیدی، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شود.

 

منابع آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳

متقاضیان جهت ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت راه آهن سال ۱۴۰۳ باید منابع و مواد جهت آماده سازی در این آزمون را مطالعه نمایند. بنابراین اطلاع از منابع آزمون استخدامی راه آهن بسیار ضرورت دارد. در ادامه منابع عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت راه آهن ۱۴۰۳ را مورد بررسی قرار می دهیم.

دروس عمومی و اختصاصی
دروس عمومی اطلاعات عمومی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان عمومی انگلیسی
لکوموتیوران، راهبر ماشین آلات مکانیزه خط، راهبر جرثقیل ریلی و امور ساختمان و تاسیسات (متصدی تاسیسات ساختمانی، برقی، مکانیکی): ریاضی و آمار، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک
تکنسین ارتباطات و علائم الکتریکی ریاضی و آمار، مبانی مخابرات، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک
متصدی ترافیک، حفاظت ایستگاهی، متصدی امور حراست، متصدی تخلیه و بارگیری و اپراتور دوربین: ریاضی و آمار، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک
سوزنبان و حفاظت فیزیکی (در سطح دیپلم) ریاضی و آمار ، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک
امورخدمات ایستگاهی (امور نظافت و اطلاعات ایستگاه) و کارگر فنی (در سطح دیپلم)  اطلاعات عمومی
متصدی فضای سبز دروس فنی و حرفه ای رشته کشاورزی (امور زراعی و امور باغی)
کارگر فضای سبز (در سطح دیپلم) : دروس فنی و حرفه ای رشته کشاورزی (امور زراعی و امور باغی)

 

با بررسی رشته شغلی مورد نظر باید منابع را تهیه کرده و به مطالعه آن بپردازند. همواره آزمون های استخدامی دارای سوالات استاندارد از منابع هستند و به راحتی می توان به سوالات پاسخ داد. داوطلبان با تهیه منابع و مطالعه آن ها می توانند برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت راه آهن ۱۴۰۳ آماده شوند.

در پایان نیز پس از برگزاری آزمون، مصاحبه علمی- تخصصی، ارزیابی روانشناختی و شایستگی شغلی، معاینات طب کار، اتمام دوره های آموزشی مربوطه و گزینش صلاحیت های اخلاقی و غیره تعدادی از افراد واجد شرایط استخدامی راه آهن جزو پذیرفته شدگان پایانی در استان های متقاضی جذب می شوند و به استخدام راه آهن در می آیند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی راه آهن در سال ۱۴۰۳ یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون می باشد. در واقع داشتن کارت ورود به جلسه و مدارکی همچون شناسنامه یا کارت ملی به داوطلب مجوز ورود به جلسه آزمون را می دهند. داوطلبان می بایست با توجه به زمانبندی اعلام شده در جدول زمان استخدام، در بازه زمانی اعلام شده برای دریافت کارت خود اقدام نمایند.

 

 

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=36398

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.