• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
کل اخبار 6759اخبار امروز : 1
0
رضا بهراد

اولین نشست سراسری کارشناسان فرهنگی راه‌آهن با حضور مدیرعامل

  • کد خبر : 36522
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
اولین نشست سراسری کارشناسان فرهنگی راه‌آهن با حضور مدیرعامل
مدیرعامل راه آهن در اولین گردهمایی کارشناسان امور فرهنگی و دبیران ستاد اقامه نماز ادارات کل راه‌آهن راه حل بخشی از مشکلات راه آهن را بهبود اقدامات فرهنگی دانست.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، اولین گردهمایی کارشناسان امور فرهنگی و دبیران ستاد اقامه نماز ادارات کل راه‌آهن با حضور دکتر ذاکری، معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دوشنبه ۳۰ مهرماه در ساختمان مرکزی شهدای راه‌آهن برگزار شد.
مدیرعامل راه‌آهن؛ با گرامیداشت یادوخاطره حجت‌الاسلام و المسلمین بیاتی، دبیر فقید امور فرهنگی و بنیانگذار ستاد تبلیغات اسلامی راه‌آهن، علت تشکیل این جلسه را تقدیر از زحمات فعالان فرهنگی راه‌آهن و انسجام درون گروهی برای نیل به اهداف فرهنگی سازمان دانست و گفت: باید با فعالیت‌های فرهنگی، روحیه بخشی به کارکنان راه آهن در دستور کار قرار گیرد تا از این طریق ضمن حل مشکلات، نقش و اثرگذاری فعالان فرهنگی نیز بارزتر شود.
مدیرعامل راه آهن در بیان اهمیت مقوله «فرهنگ» تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی تفسیر کرد و اولین شورای ایجاد شده در نظام نیز، شورای عالی انقلاب فرهنگی بود و ما نیز همین مسیر را ادامه خواهیم داد.
دکتر ذاکری بر تعامل بیشتر مدیران مناطق راه‌آهن با مسئولان استانی تاکید کرد و گفت: این تعامل باعث حفظ منافع راه‌آهن و برطرف شدن مشکلات می شود.
معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی خطاب به فعالان فرهنگی راه‌آهن گفت: از شما پرچم‌داران میدان کار فرهنگی در مجموعه راه آهن انتظار می رود حضور پررنگی در فعالیت های فرهنگی داشته باشید و امیدوارم در این زمینه اقدامات خوبی در مناطق هم انجام شود.
دکتر ذاکری در پایان گفت: از ظرفیت‌های قانونی و سازوکارهای وزارت راه در خصوص نهضت ملی مسکن برای خانه‌دار شدن همکاران با انواع قراردادهای اداری و استخدامی که فرم جیم آن‌ها سبز باشد استفاده خواهیم کرد.
رضا بهراد، دبیر ستاد اقامه نماز و امور فرهنگی راه‌آهن نیز با بیان اینکه کار فرهنگی عامل پویایی و موفقیت یک سازمان است، گفت: برگزاری این جلسات منجر به رفع مشکلات و استفاده از توان داخلی کارکنان راه‌آهن به‌منظور انجام و ثمربخشی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=36522

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.