• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 6731اخبار امروز : 0
3

تاکید بر ارتقا كیفیت خدمات به مسافرین قطار در پیک سفرهای نوروزی

  • کد خبر : 3750
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
تاکید بر ارتقا كیفیت خدمات به مسافرین قطار در پیک سفرهای نوروزی

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران چوان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ علی كاظمی منش مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن گفت: روز گذشته جلسه هم‌اندیشی با حضور معاون مسافری راه‌آهن و مدیران كل مناطق تهران، خراسان، شمال شرق۱ با مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافری در آستانه پیك قطارهای […]

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران چوان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ علی كاظمی منش مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن گفت: روز گذشته جلسه هم‌اندیشی با حضور معاون مسافری راه‌آهن و مدیران كل مناطق تهران، خراسان، شمال شرق۱ با مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافری در آستانه پیك قطارهای نوروزی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به نزدیك بودن ایام پیك نوروزی قطارهای مسافری در راستای ارتقاء كیفیت و خدمات به مسافرین و رضایت‌مندی حداكثری آنان، جلسه هم‌اندیشی در این خصوص برگزار شد .

كاظمی منش تصریح كرد: در این جلسه ضمن تشریح عملكرد یک‌ساله حوزه مسافری در زمینه اقدامات انجام‌شده ، برنامه‌های در دست اجرا در آستانه نوروز ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن؛ ارتقاء خدمات به مسافرین در قطارها با نوسازی منسوجات و روکش تخت‌ها و كلیه لوازم خواب؛ آماده‌سازی قطارهای مسافری با انجام عملیات جرم‌گیری و شستشوی بدنه بیرونی سالن‌ها، اجرای فرآیند انتخاب خادم برتر از بین مأمورین موظف قطارهای مسافری و تقدیر و تشكر از برترین‌ها، ارائه عملكرد بهتر و مطلوب‌تر از سنوات گذشته با پیگیری كلیه مسئولین راه‌آهن و شرکت‌های مسافری و همچنین برگزاری همایشی با روسای قطارهای مسافری قبل از شروع پیك نوروزی و تشكیل ستاد نوروزی توسط شرکت‌های مسافری در ایام پیك نوروزی و حضور مستمر آنان در این ایام از جمله برنامه‌های در دست اجرا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.