• امروز : دوشنبه, ۱۳ مرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Monday - 4 August - 2025
کل اخبار 7595اخبار امروز : 5
0

بازدید میدانی از ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری قزوین با هدف ارتقاء کیفیت خدمات به زائران اربعین

  • کد خبر : 39223
  • 13 مرداد 1404 - 17:57
بازدید میدانی از ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری قزوین با هدف ارتقاء کیفیت خدمات به زائران اربعین
در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و با توجه به حجم بالای جابجایی زائران در مسیرهای بین‌شهری، تیم بازرسی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور در پایانه مسافربری قزوین و ایستگاه راه‌آهن این شهر به بررسی کیفیت خدمات‌رسانی، امکانات زیرساختی و آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان پرداخت.

در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و با توجه به حجم بالای جابجایی زائران در مسیرهای بین‌شهری، تیم بازرسی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور در پایانه مسافربری قزوین و ایستگاه راه‌آهن این شهر به بررسی کیفیت خدمات‌رسانی، امکانات زیرساختی و آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان پرداخت.

سیامک پزشکی‌فر رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، هدف از این بازدیدها را پایش میدانی عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی، ارزیابی سطح رضایت‌مندی مسافران، و شناسایی کاستی‌های احتمالی جهت بهبود فرآیند خدمات‌رسانی اعلام کرد.

وی در ادامه گفت:در این بازدید، علاوه بر بررسی میدانی وضعیت امکانات و تجهیزات، با تعدادی از مسافران گفت‌وگو شد و نقطه‌نظرات آن‌ها در زمینه کیفیت خدمات حمل‌ونقل عمومی، زمان‌بندی حرکت وسایل نقلیه و وضعیت بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

پزشکی‌فر افزود: در راستای حفظ کرامت زائران و ایجاد شرایط مناسب سفر، تمامی نواقص و کمبودهای مشاهده‌شده مستندسازی شده و گزارش کامل آن جهت پیگیری به مراجع ذی‌ربط ارسال خواهد شد. همچنین برخی توصیه‌های فوری به مسئولان مجموعه‌ها ارائه شد.

وی با تأکید بر تداوم این روند نظارتی اظهار داشت: بازدیدهای میدانی به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و مستمر ادامه خواهد داشت و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی موظف به ارتقاء سطح آمادگی خود در ایام پرتردد سال به‌ویژه ایام اربعین هستند.

رئیس اداره بازرسی اداره کل راه و شهرسازی قزوین در پایان تصریح کرد: نظارت موثر، افزایش پاسخگویی و تمرکز بر حقوق شهروندی از مهم‌ترین اصول ما در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است و در این مسیر از ظرفیت‌های مردمی و نظرات مسافران نیز بهره خواهیم گرفت.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=39223
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.