مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: از ۱۰.۵ کیلومتر مسیر رینگ چهارم در محدوده این منطقه، ۴.۵ کیلومتر در مسیر اراضی راهآهن قرار گرفته است که در حال انجام مذاکرات برای توافق جهت آزادسازی زمین هستیم تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.
علی باقری در گفتوگو با خبرنگار با اشاره به پیشرفت قابل توجه اجرای حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان در محدوده منطقه ۶ اظهار کرد: رینگ چهارم ترافیکی اصفهان بهطول ۷۸.۲ کیلومتر است که حدود ۴۶ کیلومتر آن در محدوده شهر اصفهان قرار دارد و از این میزان ۱۰.۵ کیلومتر در محدوده منطقه ۶ واقع شده است و این منطقه بیشترین سهم را در رینگ چهارم دارد.
وی افزود: در حال حاضر چهار کیلومتر از مسیر ۱۰.۵ کیلومتری رینگ چهارم در محدوده منطقه ۶ اجرا شده است و دو کیلومتر در دست اجراست
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیری که در محدوده این منطقه اجرا شده، شامل چهار باند رفت و چهار باند برگشت، با یک خط پارک یا به عبارتی پنج لاین در هر طرف است و عرض کلی مسیر در هر دو طرف، که عملیات اجرایی آن در منطقه به اتمام رسیده، ۶۸ متر است.
باقری تصریح کرد: ۴.۵ کیلومتر باقی مانده در مسیر اراضی راهآهن قرار گرفته است که شهرداری منطقه در حال مذاکره با مسئولان و مدیران راهآهن برای انجام توافقات لازم بهمنظور آزادسازی و اجرای پروژه در آن محدوده است تا در نهایت کل مسیر ۱۰.۵ کیلومتری حلقه چهارم ترافیکی در منطقه شش تکمیل و به بهرهبرداری نهایی برسد.
وی ادامه داد: در صدد هستیم تا پایان سال شش کیلومتر از ۱۰.۵ کیلومتر مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۶ را تکمیل خواهیم کرد.
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان اظهار کرد: رینگ چهارم ترافیکی اصفهان به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که ۴۶ کیلومتر آن در محدوده شهر اصفهان قرار دارد و از این میزان ۱۰.۵ کیلومتر در محدوده منطقه ۶ واقع شده است و منطقه ۶ بیشترین سهم را در رینگ چهارم دارد
باقری با بیان اینکه در حال حاضر چهار کیلومتر از مسیر ۱۰.۵ کیلومتری رینگ چهارم در محدوده منطقه ۶ اجرا شده است و دو کیلومتر در دست اجراست، گفت: ۴.۵ کیلومتر باقی مانده در مسیر اراضی راهآهن قرار گرفته است که در حال انجام مذاکرات برای توافق جهت آزادسازی زمین هستیم تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری شش کیلومتر از ۱۰.۵ کیلومتر مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۶ را تکمیل خواهیم کرد.
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: این پروژه به عنوان یکی از اقدامات مهم در بهبود ترافیک و زیرساختهای شهری اصفهان به شمار میرود و انتظار میرود با تکمیل آن، شرایط ترافیکی در این منطقه بهبود یابد.