به گزارش تیننیوز، روابط عمومی شرکت حملونقل ریلی رجا با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد: به علت ترافیک بیش از حد سفر در ایام پایانی سال، امکان اعزام مسافران جامانده با قطارهای بعدی وجود ندارد و مسافران برای انجام امور کنترل بلیت و بازرسی اثاثیه، یک ساعت قبل از حرکت در ایستگاه راهآهن حضور داشته باشند.
بر اساس اعلام روابط عمومی رجا، مسافران باید در طول سفر با قطار، شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشند تا در صورت درخواست مأموران، آن را ارائه دهند.
همچنین کلیه مسافران قطارهای مسافری رجا بدون محدودیت سنی از بدو ورود به ایستگاه مبدأ تا رسیدن به ایستگاه مقصد در برابر حوادث تحت پوشش بیمه هستند.
در این اطلاعیه همچنین خاطرنشان شده است: هموطنان برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص سفر با قطارهای رجا میتوانند با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفنهای 1539 (24 ساعته و از سراسر کشور) تماس یا به سایت اینترنتی این شرکت به آدرس: www.raja.ir مراجعه کنند.