• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه‌آهن آرزوی دیرینه مردم استان کرمانشاه است

  • کد خبر : 4034
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
راه‌آهن آرزوی دیرینه مردم استان کرمانشاه است

0 (0) رئیس‌جمهور: افتتاح راه‌آهن آرزوی دیرینه مردم استان کرمانشاه است رئیس‌جمهور گفت: افتتاح راه‌آهن آرزوی دیرینه مردم کرمانشاه محسوب می‌شود و امیدوارم با افتتاح این طرح زمینه توسعه بیشتر در استان فراهم شود. به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در بدو ورود به استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سفر امروز به […]

0
(0)

رئیس‌جمهور: افتتاح راه‌آهن آرزوی دیرینه مردم استان کرمانشاه است

روحانی در فرودگاه

رئیس‌جمهور گفت: افتتاح راه‌آهن آرزوی دیرینه مردم کرمانشاه محسوب می‌شود و امیدوارم با افتتاح این طرح زمینه توسعه بیشتر در استان فراهم شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در بدو ورود به استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سفر امروز به این استان افتتاح راه‌آهن کرمانشاه است که با این افتتاح زمینه توسعه بیشتر در استان فراهم می‌شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه این سفر دومین سفر به استان کرمانشاه در سال ۹۶ است که نخستین سفر آبان ماه و همزمان با غم و اندوه مردم بود اضافه کرد: در این سفر از مناطق زلزله‌زده بازدید می‌کنم، به اقدامات انجام‌شده و فعالیت‌هایی که باید انجام شود رسیدگی می‌کنم و برنامه‌ریزی شده که مردم به مسکن و سامان خود در سال ۹۷ برسند.

روحانی با ابراز اینکه “دیدار مردم قهرمان‌پرور و مرزدار استان کرمانشاه برای ما مغتنم است” گفت: در این سفر مردم این استان را در مناطق مختلف زیارت می‌کنیم و برنامه‌های استان در شورای اداری مطرح و طرحهای سالهای ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ برنامه‌ریزی می‌شود که امید داریم این برنامه‌ریزی به رشد و توسعه استان کمک کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.