• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 6731اخبار امروز : 0
3

«عقاب طلایی»، فردا بر روی ریل فارس

  • کد خبر : 4432
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
«عقاب طلایی»، فردا بر روی ریل فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل راه آهن فارس گفت: این قطار با حضور ۳۸ گردشگر از کشور‌های انگلستان، کانادا، مالزی، استرالیا، دانمارک، ایتالیا، سنگاپور و پرو با هدف توسعه گردشگری ریلی به ویژه گردشگری ریلی بین المللی، وارد استان فارس می‌شود. این گروه گردشگران، از جاذبه‌های تاریخی پاسارگاد، نقش‌رستم، تخت‌جمشید، […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل راه آهن فارس گفت: این قطار با حضور ۳۸ گردشگر از کشور‌های انگلستان، کانادا، مالزی، استرالیا، دانمارک، ایتالیا، سنگاپور و پرو با هدف توسعه گردشگری ریلی به ویژه گردشگری ریلی بین المللی، وارد استان فارس می‌شود.
این گروه گردشگران، از جاذبه‌های تاریخی پاسارگاد، نقش‌رستم، تخت‌جمشید، باغ‌ارم، مسجد نصیرالملک، حافظیه و مجموعه زندیه شیراز دیدن می کنند .
غلامحسین ولدی افزود: قطار گردشگری عقاب طلایی که راه ابریشم نام دارد، ۱۴ فروردین امسال از مرز سَرَخس وارد کشورمان شده است.
وی گفت: این گروه پس از شش روز اقامت در کشورمان و دیدن آثار تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی شهر‌های مشهد، کرمان، یزد، اصفهان و شیراز، ۲۰ فروردین ایران را ترک می‌کنند.
این قطار بیست و سومین قطار گردشگری حامل گردشگران خارجی است که از سال ۹۳ تاکنون وارد کشور شده است.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.