• امروز : افزونه پارسی دیت را نصب کنید
  • برابر با : Sunday - 10 November - 2024
کل اخبار 6763اخبار امروز : 0
7

ثبت تاریخی رکورد بارگیری در راه‌آهن شرق

  • کد خبر : 5845
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
ثبت تاریخی رکورد بارگیری در راه‌آهن شرق

ثبت تاریخی رکورد بارگیری در راه‌آهن شرق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان این اداره‌کل بالاترین میزان بارگیری در راه آهن شرق از ابتدای تأسیس در سال ۱۳۸۲ تاکنون به‌گونه‌ای که رکورد بارگیری ۴۰۷ دستگاه واگن به‌ وزن ۲۸هزار و ۲۵۵ تن از مبادی سنگان، پروده وتربت علیرغم جدا شدن دو […]

ثبت تاریخی رکورد بارگیری در راه‌آهن شرق

با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان این اداره‌کل بالاترین میزان بارگیری در راه آهن شرق از ابتدای تأسیس در سال ۱۳۸۲ تاکنون به‌گونه‌ای که رکورد بارگیری ۴۰۷ دستگاه واگن به‌ وزن ۲۸هزار و ۲۵۵ تن از مبادی سنگان، پروده وتربت علیرغم جدا شدن دو مبدأ بارگیری سه چاهون و بیشه در این اداره کل ثبت شد .

ثبت تاریخی رکورد بارگیری در راه‌آهن شرق

تین‌نیوز | 

 مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان این اداره‌کل بالاترین میزان بارگیری در راه آهن شرق از ابتدای تأسیس در سال ۱۳۸۲ تاکنون به‌گونه‌ای که رکورد بارگیری ۴۰۷ دستگاه واگن به‌ وزن ۲۸هزار و ۲۵۵ تن از مبادی سنگان، پروده وتربت علیرغم جدا شدن دو مبدأ بارگیری سه چاهون و بیشه در این اداره کل ثبت شد .

 به گزارش روابط عمومی راه‌آهن شرق، حسن ماسوری با اشاره به لزوم دوخطه شدن شبکه ریلی در مسیرهای پرتردد در راستای توسعه حمل‌ونقل ریلی به دلیل مزایای فراوان آن گفت : حجم عمده بارگیری در این اداره کل در محدوده جغرافیای معادن سنگ‌آهن خواف و سنگان واقع‌شده است و بارهای موجود در این منطقه امکان جابجایی از جاده به ریل را دارد و به عبارتی بارهای ریل پسند هستند که با شناسایی چشمه‌های بار جدید و رفع گلوگاه‌ها و فراهم شدن زیرساخت‌ها نظیر ایجاد خطوط بارگیری ، راه‌اندازی قطارهای برنامه‌ای ، افزایش بهره‌وری و بارگیری شبانه امکان افزایش ظرفیت بارگیری و حمل بار در این منطقه تا چند برابر وضعیت حال حاضر وجود دارد .

ماسوری ایجاد وحدت رویه و مدیریت یکپارچه و پرهیز از نگاه‌های جزیره‌ای توسط شرکت‌های فعال منطقه سنگان را مهم‌ترین عامل افزایش ظرفیت فعلی بارگیری دانست و خاطرنشان ساخت:عدم برنامه‌ریزی واحد و نبود یک مدیریت متمرکز و نگاه‌های جزیره‌ای باعث تحمیل هزینه‌های اضافی به شرکت‌ها و کندی روند تخلیه و بارگیری و افزایش تعداد مانورها و زمان توقف واگن می‌شود که امیدوارم با ایجاد مدیریت یکپارچه در این خصوص شاهد ارتقاء ظرفیت ریلی و انتفاع کلیه ذینفعان باشیم.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.