• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

همدان میزبان سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران شد

  • کد خبر : 7153
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
همدان میزبان سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران شد

0 (0) همدان میزبان سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران شد معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه در هفته آینده سفرای خارجی مقیم ایران به همدان می‌آیند تا بازدید و نشستی در استان در راستای همدان ۲۰۱۸ داشته باشند، گفت: راه‌آهن همدان ــ ملایر توسط وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، […]

0
(0)

همدان میزبان سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران شد

معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه در هفته آینده سفرای خارجی مقیم ایران به همدان می‌آیند تا بازدید و نشستی در استان در راستای همدان ۲۰۱۸ داشته باشند، گفت: راه‌آهن همدان ــ ملایر توسط وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی می‌شود.

همدان میزبان ‌سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمودرضا عراقی ظهر امروز در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان همدان با اشاره به اینکه همدان در ماه‌های آینده میزبان دو رویداد مهم ملی و بین‌المللی است، اظهار داشت: یکی از این دو رویداد همدان پایتخت گردشگری آسیاست که شهریورماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شناساندن و معرفی همدان به ایران و جهان مهم‌ترین هدف برگزاری رویداد همدان پایتخت گردشگری آسیاست، افزود: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری برای ایجاد اشتغال و ثروت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

عراقی با تأکید بر اینکه همدان 2018 و انتخاب همدان به‌عنوان پایتخت گردشگری آسیا به‌خودی‌خود ارزشمند و اثرگذار نیست، عنوان کرد: جذب گردشگر داخلی و خارجی و سرمایه‌گذار از دیگر اهداف برگزاری رویداد همدان پایتخت گردشگری آسیا است.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه روز پنجشنبه و جمعه هفته آینده برنامه‌ای با کمک اتاق بازرگانی استان در نظر گرفته شده است که کلیه سفرای خارجی مقیم در ایران به همدان بیایند، گفت: در این روزها مدیران کشوری و مدیرانی از بخش خصوصی نیز در استان حضور دارند و علاوه بر برگزاری نشست‌هایی از زیرساخت‌های گردشگری استان نیز بازدید می‌کنند.

عراقی با ابراز اینکه “در روز گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی در تهران برگزار شد و در این جلسه شاهد توافقات خوبی بودیم”، عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی وعده داده‌اند که راه‌آهن همدان به تهران با سرعت قابل‌قبول تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه احداث راه‌آهن همدان به ملایر نیز در جلسه با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد، تصریح کرد: مقرر شد که وزیر راه و شهرسازی با حضور در همدان علاوه بر بازدید از پیاده‌راه‌های همدان، مسیر ریل‌گذاری همدان به ملایر را کلنگ‌زنی کنند.

عراقی با اشاره به اینکه جشن پایان گازرسانی و ایجاد راه‌های روستایی برای روستاهای بالای 20 خانوار پایان امسال برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر اعتبارات درنظر گرفته‌شده برای گازرسانی و راه‌های روستایی در جلسه با وزیر راه و شهرسازی در روز گذشته 5 میلیارد تومان اعتبار برای این اقدامات در نظر گرفته شد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان ابراز کرد: درزمینهٔ راه سامن به بروجرد و آور زمان نیز تصمیمات خوبی گرفته شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.