علی مالمیر امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به تبلیغات کشوری رویداد همدان ۲۰۱۸ اظهار کرد: پس از طراحی پوستر همدان ۲۰۱۸ توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان و همکاری سازمان زیباسازی، بیلبوردهای شهر میزبان این اثر شدند.
وی ادامه داد: پس از اجرای تبلیغات همدان۲۰۱۸ در ۸۲ نقطه مترو تهران، به زودی و به همت سازمان میراث فرهنگی قطارهای رجاء در مسیر کلان شهرهای مشهد، تبریز، اهواز، شیراز، یزد و همدان نیز برای نخستین بار در تاریخ گردشگری همدان میزبان تبلیغات همدان ۲۰۱۸ خواهند بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری همدان یادآور شد: بیلبوردهای تبلیغاتی رویداد همدان ۲۰۱۸ به منظور تبلیغات گردشگری و معرفی این رویداد در سطح گسترده کشوری در کلان شهرهای بزرگ کشور همانند، تهران، مشهد، رشت، انزلی، تبریز و اصفهان از هفته آینده به اجرا در خواهند آمد.
وی اضافه کرد: با تبلیغات گسترده امیدواریم بتوانیم این رویداد و جاذبههای گردشگری همدان را در سطح کشور معرفی کنیم تا گردشگری همدان بتواند در مسیر اصلی خود قرار گیرد.
مالمیر بیان کرد: تبلیغات این چنینی در سطح کشور، برای نخستین بار است که رخ میدهد و ما هر چه بیشتر و محکمتر در این مسیر گام خواهیم برداشت.
وی با اشاره به تبلیغات همدان ۲۰۱۸ در جادههای پرتردد و چند مسیر پرتردد قطار خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نیز در اجرای برنامهها و جشنوارههای مختلف به تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ پرداخته خواهد شد.