• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

اعزام کاروان بیعت با رهبری از ایستگاه راه آهن فارس

  • کد خبر : 8580
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
اعزام کاروان بیعت با رهبری از ایستگاه راه آهن فارس

0 (0) کاروان 200 نفره از استان فارس به منظور بیعت با مقام عظمای ولایت، روز یکشنبه مورخ21 مرداد از ایستگاه راه آهن شیراز با قطار عازم تهران شدند. غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس ظهر روز یکشنبه در مراسم بدرقه این کاروان گفت: این کاروان متشکل از 200 نفر از بسیجیان،جانبازان جبهه های جنگ […]

0
(0)

کاروان 200 نفره از استان فارس به منظور بیعت با مقام عظمای ولایت، روز یکشنبه مورخ21 مرداد از ایستگاه راه آهن شیراز با قطار عازم تهران شدند.

غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس ظهر روز یکشنبه در مراسم بدرقه این کاروان گفت: این کاروان متشکل از 200 نفر از بسیجیان،جانبازان جبهه های جنگ و انقلاب و خانواده های معزز شهدای شهرستان جهرم است که روز دوشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

ولدی ادامه داد: مسافرین این کاروان در بدو ورود به ایستگاه راه آهن شیراز مورد استقبال و پذیرایی پرسنل راه آهن فارس قرار گرفتند.
ولدی وضعیت کمی و کیفی سالن های مسافری قطار را مطلوب اعلام کرد و گفت: این کاروان در 5 سالن قطار مستقر شدند و امکانات برای پذیرایی مفصل توسط پرسنل قطار نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی قبلی با مسئولین محترم راه آهن ج.ا.ا این قطار رأس ساعت 14:30 از ایستگاه راه آهن شیراز عازم تهران شد.
ولدی برگشت این کاروان 200 نفره که مجددا با قطار انجام می شود را روز دوشنبه مورخ22مرداد اعلام کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.