تلاش شبانه روزی و بی وقفه پرسنل اداره کل لرستان جهت رفع مسدودی خط بلاک قارون – بیشه/ گزارش تصویری
عملیات زوال برداری و ریزش خاکریز بالادست خط طی چند مرحله کیلومتر 499 بلاک بیشه -سپیددشت
پاکسازی و انتقال سنگ های ریزش شده در داخل خط توسط پرسنل بلاک بیشه -قارون کیلومتر 491
فشرده سازدی خاکریز (محل ترمیم آبشستگی کیلومتر 539) بلاک کشور -چمسنگر
محل رانش و ریزش خاکریز بالادست خط دهانه شمالی تونل 113 بلاک بیشه -قارون که طی چندین مرحله عملیات زوال برداری و پاکسازی انجام شد
عملیات لایروبی و رفع آبگرفتگی دهانه تونل 113 توسط بیل مکانیکی و لودر بلاک بیشه -قارون
لایروبی و پاکسازی رانش خاکریز بالادست خط کیلومتر 499 بلاک سپیددشت – بیشه از نمایی دیگر
بار ریزی از محل آبشسنگی و رانش محل سوزن های خروجی سمت شمال ایستگاه تنگ هفت بعلت طغیان رودخانه سزار
محل آبشستگی کیلومتر 539 پس از فروکش کردن رودخانه و قبل از ترمیم
ترمیم محل فرونشست و رانش زمین کیلومتر 469 بلاک دورود -قارون
ریزش کوه و سنگ کیلومتر 498 بلاک سپیددشت -بیشه طی چندین مرحله توسط ماسین آلات ریلی و راه سازی محل مذکور پاکسازی گردید.
مهندس رحمت نژاد مدیر کل راه آهن لرستان بصورت مستمر و بمدت 72 ساعت از نزدیک بر عملیات ترمیم محل آبشستگی کیلومتر 539 نظارت داشتند
آبگرفتی تونل بلاک قارون -بیشه
ریزش سنگ داخل خط بلاک چمسنگر – کشور
ریزش سنگ داخل خط بلاک چمسنگر -کشور
پاکسازی و زوال برداری داخل خط توسط پرسنل زحمتکش بلاک بیشه – قارون
رفع رانش و ریزش سوزن شمالی ایستگاه تنگ هفت بعلت طغیان رودخانه سزار
رفع رانش و زوال برداری
بلاک قارون – دورود
لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16209