• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

طراحی جامع ترین نقشه شبکه ریلی ایران توسط چند تن از روسای قطارهای مسافری

  • کد خبر : 19428
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
طراحی جامع ترین نقشه شبکه ریلی ایران توسط چند تن از روسای قطارهای مسافری

0 (0) دانلود جدیدترین و آخرین نقشه ریلی کشور طراحی جامع ترین نقشه شبکه ریلی ایران توسط چند تن از روسای قطارهای مسافری پایگاه خبری ربیع| نقشه جامع ریلی کشور با همت و تلاش ۳ تن از روسای قطار های مسافری طراحی و در دسترس اداره کل راه آهن جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. بر […]

0
(0)

دانلود جدیدترین و آخرین نقشه ریلی کشور

طراحی جامع ترین نقشه شبکه ریلی ایران توسط چند تن از روسای قطارهای مسافری

پایگاه خبری ربیع| نقشه جامع ریلی کشور با همت و تلاش ۳ تن از روسای قطار های مسافری طراحی و در دسترس اداره کل راه آهن جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

بر اساس این خبر، جامع ترین نقشه شبکه ریلی راه اهن ایران با تلاش و همت اقایان خسرو اصلانی آموزگار از روسای قطار های مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران محمد رضا مهدی نیا و محمد امین چگین رئیس قطارهای مسافری شرکت جوپار طراحی ، تدوین و در دسترس عموم قرار گرفت.

خسرو اصلانی آموزگار، رئیس قطار مسافری راه آهن و از طراحان این نقشه با اشاره به قابلیت تدریس این نقشه در مراکز آموزشی راه آهن ج.ا.ا از ساخت و طراحی نرم افزار مرتبط با این حوزه خبر داد. همچنین آقایان محمد رضا مهدی نیا و محمد امین چگین از دیگر طراحان این پروژه و از روسای قطارهای مسافری و باری جوپار، نیز ضمن تشکر و قدرانی از مسولان راه آهن ج. ا.ا به خاطر حمایت از این روند تکمیل این پروژه اظهار داشتند: جوانان مستعد بسیاری خصوصا در قشر روسای قطارهای مسافری مشغول به خدمت هستند که با خلاقیت و نوآوری و در جهت ارتقا نام راه اهن و خدمت به هموطنان در تسهیل خدمات ریلی می کوشند.

شایان ذکر است نقشه مذکور توسط اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن ج.ا.ا رونمایی شده و دارای امکاناتی از قبیل، معرفی نواحی مختلف راه آهن، شروع و پایان مرز هر ناحیه، نمایش خطوط دو خطه و یک خطه، میزان شیب و فراز در خطوط مختلف راه آهن، نمایش وضعیت ایستگاه ها،کیلومتراژ ایستگاه ها و فاصله تقریبی بین آنها، قابلیت مشاهده مرتفع ترین نقاط ریلی، نمایش نوع سیستم ترافیک قطارها،بنادر خشک، خطوط تراک بندی شده (بلک میانی) ، بزرگترین پل و تونل راه آهن ایران بوده که در این نقشه قابل مشاهده است.

 

 

برای دانلود جامع ترین و جدید ترین نقشه روی  « نقشه راه آهن ایران » کلیک کنید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=19428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.