• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

۱۵۰ میلیارد ریال برای راه آهن “یاسوج-اقلید” اختصاص یافت

  • کد خبر : 7232
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
۱۵۰ میلیارد ریال برای راه آهن “یاسوج-اقلید” اختصاص یافت

0 (0) نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسریع در روند عملیات اجرایی راه آهن” یاسوج-اقلید” اختصاص یافت. غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در بودجه امسال 150 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه […]

0
(0)

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسریع در روند عملیات اجرایی راه آهن” یاسوج-اقلید” اختصاص یافت.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در بودجه امسال 150 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه راه آهن “یاسوج-اقلید” اختصاص یافته که امیدوارم به صورت 100 درصد تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه راه آهن “یاسوج-اقلید” بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم وزارت راه و شهرسازی و دولت با توجه به ضرورت اجرای این پروژه تدبیر لازم را با افزایش اعتبارات و آغاز عملیات اجرایی در فازهای مختلف بیندیشد.

زارعی یکی از مهمترین پروژه‌های حوزه جمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد را احداث راه آهن دانست و ابراز کرد: فاز اول این پروژه شامل 22.5 کیلومتر زیرسازی هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در دست اجرا است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه “راه‌آهن اقلید-یاسوج” افزون بر یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که امیدواریم دولت و وزارت راه و شهرسازی در این زمینه این پروژه را ویژه ببینند.

زارعی توسعه استان را منوط به توسعه شبکه حمل و نقل اعم از ریلی، هوایی و جاده‌ای عنوان کرد و افزود: به طور حتم فراهم بودن زیرساخت‌های در این حوزه سبب افزایش سرمایه‌گذاری و استقبال بیش از پیش سرمایه‌گذاران می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.