• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

امضای تفاهم نامه راه آهن با شرکت دانش بنیان دنیای فناوری ورسک

  • کد خبر : 6595
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
امضای تفاهم نامه راه آهن با شرکت دانش بنیان دنیای فناوری ورسک

0 (0) امضای تفاهم نامه راه آهن با شرکت دانش بنیان تفاهمنامه ارائه خدمات الکترونیک و اطلاعات حمل و نقل بین المللی میان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت دانش بنیان در دومین روز نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی به امضا رسید.               […]

0
(0)
امضای تفاهم نامه راه آهن با شرکت دانش بنیان
تفاهمنامه ارائه خدمات الکترونیک و اطلاعات حمل و نقل بین المللی میان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت دانش بنیان در دومین روز نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه راه آهن با شرکت دانش بنیان

 

 

  •  

     

     

     

     

     

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، بر اساس این تفاهمنامه، شرکت دنیای فناوری ورسک متعهد شد با طراحی نرم افزاری خاص، اطلاعات لحظه ای صاحبان بار که کالای خود را از طریق خطوط ریلی ایران ترانزیت خواهند کرد، برای اطلاع صاحبان بار روی نرم افزار خاصی بارگزاری کند تا بازرگانان و تجار، از هرجای جهان بتوانند کالای خود را ردیابی کنند و از آخرین وضعیت بار خود مطلع شوند.

    این تفاهم نامه به امضای آقایان نوراله بیرانوند معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن و اقدم مدیرعامل شرکت دنیای فناوری ورسک رسید.

    سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این مراسم و در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به توسعه خطوط ریلی در ایران در سالهای گذشته و علاقه مندی بسیاری از بازرگانان و تجار برای بهره مندی از امکانات ترانزیت ریلی در ایران گفت: یکی از نقاطی که برای بازرگانان و صاحبان بار، موجب نگرانی است بی خبر بودن از وضعیت بار و محموله خود است و به همین دلیل امروز با انعقاد این تفاهمنامه تلاش کردیم تا با همکاری این شرکت دانش بنیان ، از وضعیت کالا و محموله های باری به صاحبان بار، اطلاعات لحظه ای و بر خط ارائه کنیم.

    وی با اشاره به تلاش جمهوری اسلامی ایران برای توسعه خطوط ریلی و ایجاد کریدورهای متعدد در مسیرهای شمال – جنوب و شرق – غرب افزود: ایران با واقع شدن در منطقه ای مهم و راهبردی گزینه ای مناسب برای ترانزیت بار و کالا در دو سوی جهان است.

    محمدزاده در خصوص آخرین وضعیت کریدور ریلی شمال – جنوب نیز گفت: هم اکنون کریدور بخش شرق دریای خزر تکمیل شده است و در غرب دریای خزر نیز، تا پایان امسال مسیرریلی به رشت خواهد رسید و مسیر رشت تا آستارا نیز با همت مسئولان حداکثر تا چهار سال آینده به بهره برداری می رسد.

    وی افزود: جمهوری آذربایجان نیز تاکنون تعهد 500 میلیون دلاری خود را برای تکمیل کریدور ریلی غرب خزر اجرا کرده و ایران نیز بخشی از تعهدات ارزی خود را تکمیل کرده و امیدواریم بزودی این کریدور تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.