• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

حمايت مجلس از همکاري هاي ريلي و حمل و نقل ايران و روسيه

  • کد خبر : 9373
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
حمايت مجلس از همکاري هاي ريلي و حمل و نقل ايران و روسيه

0 (0) روساي مجالس دو کشور ايران و روسيه بر ضرورت توسعه همکاري هاي اقتصادي ميان دو کشور تأکيد کردند. به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، در ادامه سفر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به کشور روسيه ، نشست کميسيون همکاري مجلس شوراي اسلامي و دوماي دولتي مجمع فدرال فدراسيون روسيه در شهر ولگوگراد […]

0
(0)

روساي مجالس دو کشور ايران و روسيه بر ضرورت توسعه همکاري هاي اقتصادي ميان دو کشور تأکيد کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، در ادامه سفر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به کشور روسيه ، نشست کميسيون همکاري مجلس شوراي اسلامي و دوماي دولتي مجمع فدرال فدراسيون روسيه در شهر ولگوگراد برگزار شد.

در اين ديدار علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نشست اتاق بازرگاني ايران و روسيه که در ولگوگراد برگزار شد ، تأکيد کرد : مسئولان دو کشور با هم مذاکراتي را انجام دادند و بايد مشکلات سر راه را با پارلمان هاي دو کشور ايران و روسيه در ميان بگذارند.

در ادامه اين ديدار احمدي معاون وزير راه توضيحاتي در رابطه با توافقات در زمينه حمل و نقل ريلي و همکاري هاي دو کشور در حوزه راه آهن ارایه کرد وگفت: در زمينه حمل و نقل ريلي توافقاتي ميان دو کشور صورت گرفته است.

در ادامه لاريجاني با اشاره به گزارش ارایه شده  تأکيد کرد : قطعا مجلس به حوزه حمل و نقل به ويژه حوزه ريلي و همچنين به شرکت هاي حمل و نقل بين دو کشور توجه خواهد کرد.

در ابتداي اين ديدار ، ويچسلاو والودين رئيس دوماي روسيه با بيان اينکه همکاران در مجالس و مسئولان دو کشور ايران و روسيه اتفاق نظر دارند که در اين مقطع زماني بايد همکاري هاي راهبردي ميان ايران و روسيه وجود داشته باشد ، گفت : همکاري هاي زيادي بين دو کشور وجود دارد اما کافي نيست.

وي تأکيد کرد : بايد اجلاس هاي مشترک پارلماني بين ايران و روسيه ادامه يابد تا اين همکاري ها گسترده تر شود.

ويچسلاو والودين با بيان اينکه در بحث روابط ايران و روسيه در زمينه نفت شرکت هاي مختلفي صحبت کرده اند ، ادامه داد : در اين حوزه به نقاط مشترکي رسيده ايم . همچنين در زمينه تجارت ، کشاورزي ، حمل و نقل ريلي و همکاري هاي بانکي مي توانيم همکاري هايي داشته باشيم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.