• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح ملی در سبزوار/ افتتاح راه آهن تا سال آینده

  • کد خبر : 31234
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح ملی در سبزوار/ افتتاح راه آهن تا سال آینده
سرپرست فرمانداری ویژه سبزوار گفت: با حمایت دولت و جذب اعتبارات، عملیات اجرایی ۵ طرح ملی در سبزوار آغاز شده که بهره‌برداری از این طرح‌ها، موجب توسعه چشمگیری در حوزه زیر ساخت‌های منطقه می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایلنا ، حسین شاد در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی سبزوار افزود: این طرح‌ها شامل عملیات ۲ بانده شدن جاده‌های سبزوار – جوین – اسفراین و سبزوار – خوشاب – قوچان، احداث مجتمع فرهنگی و هنری، تکمیل مرحله دوم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران و طرح راه آهن سبزوار است.

وی ادامه داد: هم اینک عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی هنری این شهر با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا و با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و دارای پیشرفت اجرایی ۱۷ درصدی است.

سرپرست فرمانداری ویژه سبزوار اظهار داشت: همچنین ساخت بخشی از باند دوم مسیر ۱۱۰ کیلومتری جاده سبزوار-جوین – اسفراین به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده است که ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و احداث ۱۲ کیلومتر دیگر آن نیز، در مراحل مناقصه قرار دارد.

شاد تصریح کرد: ساخت باند دوم جاده سبزوار – خوشاب به طول ۱۲ کیلومتر هم آغاز شده که تاکنون عملیات اجرایی پنج کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین طرح راه آهن سبزوار به طول ۴۵ کیلومتر از ایستگاه خوشاب به شهر سبزوار در حوزه زیرسازی، ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن این شهر نیز آغاز شده که در صورت تخصیص کامل اعتبارات در این حوزه، این طرح مهم سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری ویژه سبزوار اظهار داشت: پس از بهره برداری از مرحله نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران با هزینه ۳۲ میلیارد ریال در بخشهای زمین چمن مصنوعی، پیست تارتان، رختکن و نصب صندلی، برای تکمیل مرحله دوم این طرح نیز، مناقصه در حال اجراست

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31234

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.