• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

احداث ایستگاه راه‌آهن در تویسرکان بستر پیشرفت را مهیا می‌کند

  • کد خبر : 3560
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
احداث ایستگاه راه‌آهن در تویسرکان بستر پیشرفت را مهیا می‌کند

0 (0) به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علیرضا محفوظی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ایستگاه راه آهن باباکمال با اشاره به اینکه ایجاد ایستگاه راه آهن توسعه، پیشرفت و اشتغال و دیگر کارکردها را به دنبال دارد اظهار کرد: ایستگاه راه‌آهن باباکمال به تویسرکان سبب شده که راه‌های دیگر را برای تسهیل تردد مردم […]

0
(0)

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علیرضا محفوظی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ایستگاه راه آهن باباکمال با اشاره به اینکه ایجاد ایستگاه راه آهن توسعه، پیشرفت و اشتغال و دیگر کارکردها را به دنبال دارد اظهار کرد: ایستگاه راه‌آهن باباکمال به تویسرکان سبب شده که راه‌های دیگر را برای تسهیل تردد مردم در نظر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، همه جنبه‌ها آن را به موازات هم ببینیم افزود: نگاه ما در این پروژه همه‌جانبه باشد تا زمانی‌که ایستگاه راه آهن باباکمال به تویسرکان احداث می‌شود، راه‌های دسترسی آن هم یا در حال ساخت و یا ساخته شده باشد.

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث دیگری که در وزارت راه و شهرسازی بر آن بسیار تاکید داریم، معماری این ایستگاه است تاکید کرد: نگاه بر احداث این ایستگاه، نگاه سازه‌ای و معماری خوب باشد.

وی با اشاره به اینکه لازم است هماهنگی‌های دیگر برای این پروژه انجام دهیم که هم کار به خوبی و هم با سرعت مطمئنه صورت پذیرد، گفت: ما به مردم عزیز این منطقه و این خطه قول می‌دهیم که یک کار با کیفیت مهندسی و معماری بالا انجام شود.

محفوظی افزود:امیدواریم از قِبل این ایستگاه بخش‌های دیگر هم مورد پیشرفت قرار گیرد و مردم بتواند از این امکان به نحو بایسته و شایسته استفاده کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.