• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بهره‌برداری از ۵۰ سالن مسافری/ رونمایی از سامانه اطلاع رسانی به مسافرین

  • کد خبر : 15425
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
بهره‌برداری از ۵۰ سالن مسافری/ رونمایی از سامانه اطلاع رسانی به مسافرین

0 (0) بهره‌برداری از ۵۰ سالن مسافری/ رونمایی از سامانه اطلاع رسانی به مسافرین ۲۷ دستگاه سالن قطار مسافری، سه واگن ترنست و ۲۰ سالن ریل‌باس، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن در ایستگاه راه‌آهن تهران، به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد اسلامی […]

0
(0)
بهره‌برداری از ۵۰ سالن مسافری/ رونمایی از سامانه اطلاع رسانی به مسافرین
۲۷ دستگاه سالن قطار مسافری، سه واگن ترنست و ۲۰ سالن ریل‌باس، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن در ایستگاه راه‌آهن تهران، به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: امیدوارم سال ۹۸ با تلاش و کوشش بی وقفه همراه با جنگ اقتصادی دشمن غلبه کرده و آنها را در صحنه‌ سازی علیه انقلاب، ناکام کنیم.
وی ادامه داد: زیرساخت‌های ریلی کشور توسعه یافته و ظرفیت قطارهای ما پاسخگوی نیاز مردم نیست به همین خاطر، از ظرفیت تبصره ۱۸ برای سازندگان و بهره‌برداران، تسهیلات یارانه ای در نظر گرفته‌ایم.
اسلامی افزود: امیدواریم با سیاست های اتخاذ شده و انتساب مدیریت جدید در راه آهن بتوانیم توازن و تعادل در بخش ریلی، بار و مسافر را محقق کنیم.
وزیر راه و شهرسازی ضمن دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت ریلی، از تمامی همکاران و فعالان شبکه ریلی، نگهداری واگن‌ها و لکوموتیوها، مدیریت و راهبری شبکه و همکاران مستقر در ستاد، تشکر کرد.
گفتنی است امروز سامانه اطلاع رسانی به مسافرین (RAI ۲۴) رونمایی شد و در کلیه تابلوهای ایستگاه راه آهن تهران قابل مشاهده است. همچنین سامانه اطلاع‌رسانی قطارها به صورت اپلیکیشن‌ موبایلی به زودی راه‌اندازی می‌شود.

اطلاع‌رسانی صحیح زمان و برنامه حرکت قطارها و امکانات ایستگاهی، ارتقاء کیفیت خدمات مسافری و تکریم مسافرین راه‌آهن و مستقبلین، یکپارچه‌سازی اطلاعات از سیستم‌های عملیاتی راه‌آهن و کاهش دخالت نیروی انسانی، کاهش سؤالات و مراجعات حضوری جهت دریافت اطلاعات و نمایش یکسان اطلاعات در تابلوهای ایستگاهی، وبسایت، کیوسک اطلاع‌رسانی، اپلیکیشن موبایل از قابلیت‌های اصلی این سامانه است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.