• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

به نقل از ریل نیوز هندوستان , همکاری سه جانبه ایران – پاکستان – هند

  • کد خبر : 2704
  • ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
به نقل از ریل نیوز هندوستان , همکاری سه جانبه  ایران – پاکستان – هند

0 (0) پاکستان، ایران و هند برای راه اندازی سرویس قطار مسافری دو هفته ای به نقل از ریل نیوز اسلام آباد: جلسه کمیته مشترک کارشناسان بین راه آهن پاکستان و راه آهن ایران در روز پنج شنبه تصمیم گرفت که قطار مسافری دو هفته ای بین پاکستان و ایران دوباره راه اندازی شود، زیرا […]

0
(0)

پاکستان، ایران و هند برای راه اندازی سرویس قطار مسافری دو هفته ای

به نقل از ریل نیوز اسلام آباد: جلسه کمیته مشترک کارشناسان بین راه آهن پاکستان و راه آهن ایران در روز پنج شنبه تصمیم گرفت که قطار مسافری دو هفته ای بین پاکستان و ایران دوباره راه اندازی شود، زیرا شرایط امنیتی بهتر می شود.

هیئت ایرانی به ریاست مجید ارجونی، دپارتمان مهندسی زاهدان مشغول به کار شد. تصمیم گرفت که قطار به مقصد مشهد یا قم بگذرد و قبل از محرم بازگردانده شود. به طور منظم از 15 قطار حمل و نقل، بر اساس تقاضای تجار، بین کویته و زاهیدان نیز صحبت شد.

تاریخ های پیشنهادی توسط طرف ایرانی به اشتراک گذاشته خواهد شد. همان طور که امنیت در پاکستان بهبود می یابد، بخش های پاکستان راه آهن نیز قادر خواهند بود که حمل و نقل را به سایر نقاط کشور نیز ارسال کنند.

مقیاس ارتقا بخش بخش Spezand و Taftan (ML III) نیز مورد بحث قرار گرفت. تدوین بالا شامل تعویض کامل ساختار مسیر، تبدیل 183 قطره به پل ها، بازسازی پل های قدیمی و ارائه سیگنال های مناسب می باشد.

معمولا نفت گاز مایع شده (LPG) از طریق جاده از ایران وارد می شود. راه آهن پاکستان نیز کانتینر های مخصوصی را برای حمل و نقل LPG از ایران پیشنهاد داد و در ساختار باربری خود به منظور ترویج تجارت از طریق راه آهن، امتیاز داد.

قطار نیز در این نشست مورد بحث قرار گرفت که در آن راه آهن پاکستان از طرف ایران درخواست کرد تا به جای Kosekoy، دبیرخانه اکو را برای احیای قطار اوا به استانبول متقاعد کند. راه آهن پاکستان همچنین خاطرنشان ساخت که بازنگری توافق نامه 1959 بین راه آهن پاکستان و راه آهن ایران در جریان است.

در طی این نشست، راه آهن پاکستان در مورد ارتباط احیا شده با بخش تفتان آگاه شد، در حالی که طرف ایرانی درخواست واردات مواد مکانیکی و مدنی از راه آهن پاکستان را صادر کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2704

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.