• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تولید تجهیزات زیرساختی صنعت ریلی بدون وابستگی به خارج و توان صادرات محصولات

  • کد خبر : 6716
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۰۱
تولید تجهیزات زیرساختی صنعت ریلی بدون وابستگی به خارج و توان صادرات محصولات

0 (0) در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی مطرح شد تولید تجهیزات زیرساختی صنعت ریلی بدون وابستگی به خارج مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده تراورس بتنی راه آهن گفت: در ایجاد زیرساخت های صنعت حمل و نقل ریلی هیچگونه وابستگی به خارج نداریم و تحریم ها در این بخش بی اثر است. […]

0
(0)

در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی مطرح شد

تولید تجهیزات زیرساختی صنعت ریلی بدون وابستگی به خارج

در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی مطرح شد  تولید تجهیزات زیرساختی صنعت ریلی بدون وابستگی به خارج

مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده تراورس بتنی راه آهن گفت: در ایجاد زیرساخت های صنعت حمل و نقل ریلی هیچگونه وابستگی به خارج نداریم و تحریم ها در این بخش بی اثر است.

به گزارش «خبرنگار ایران آنلاین»، آرش میرابیان در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی  افزود: این شرکت دانش بنیان با استفاده از تکنولوژی های جدید سالیانه تولید 750 هزار تراورس بتنی را در دستور کار خود قرار داده و کیفیت تولید این محصول را نیز دانشگاه مونیخ آلمان مورد تایید قرار داده است.

وی ادامه داد: تراورس های تولیدی این شرکت در حوزه حمل و نقل باری 25 تا 30 تن و برای حوزه های جابجایی مسافر نیز حرکت قطارهای تا سرعت 300 کیلومتر را می توانند تحمل کنند.
مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده تراورس بتنی راه آهن با بیان اینکه هم اکنون محصولات این شرکت در پروژه های ملی خط آهن بافق- زرین شهر به طول 450 کیلومتر، خط آهن قزوین- رشت، خط آهن میانه- تبریز و ملایر- کرمانشاه مورد استفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: با تولید این محصولات در داخل کشور تاکنون صرفه جویی ارزی زیادی نصیب کشور شده و همه محصولات این کشور با بالاترین کیفیت به شرکت راه آهن تحویل می شود که مطابق با استانداردهای بین المللی است.
میرابیان یادآور شد: برای هر کیلومتر خط آهن هزار و 660 عدد تراورس بتنی مورد استفاده قرار می گیرد و هم اکنون این شرکت موفق شده با تولید 750 هزار تراورس بتنی در هر روز سه کیلومتر از خطوط ریلی را نوسازی کند.
مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده تراورس بتنی راه آهن افزود: تمام تراورس های بتنی متروی تهران نیز توسط این شرکت آماده شده و با استانداردهای بین المللی ما موفق شدیم 200 هزار تراورس بتنی به طول 150 کیلومتر به متروی تهران تحویل دهیم.
میرابیان با اشاره به طلب این شرکت از شرکت راه آهن یادآور شد: هم اکنون طلب این شرکت تولیدکننده تراورس بتنی از راه آهن به 140 میلیارد ریال رسیده است و عرضه محصول با قیمت مناسب با کیفیت بالا یکی از اهداف مهم ما در بازارهایی جهانی است.
وی با اشاره به مزیت های صادرات محصولات تولید این شرکت بیان کرد: مذاکرات اولیه با کشور عمان انجام شده و ما امیدواریم در آینده صادرات تراورس های بتنی ایران برای احداث خط آهن موجود در کشور عمان انجام شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.