• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

حمایت از ایده های نو و فن آورانه / استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت راه آهن برای پیشرفت کشور

  • کد خبر : 30845
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
حمایت از ایده های نو و فن آورانه / استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت راه آهن برای پیشرفت کشور
رسولی گفت: از حداکثر ظرفیت موجود شرکت راه آهن، برای پیشرفت کشور استفاده می کنیم زیرا هر حرکت مثبتی در صنعت ریلی، نقش موثری در اقتصاد کشور و پیشرفت ایران عزیز خواهد داشت.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در سومین رویداد «سه شنبه ریلی با طعم فناوری» ضمن بیان تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده به مقام معظم رهبری، مردم و جامعه نخبگان و دانشگاهی ایران اظهار داشت: تمرکز دشمن بر ترور دانشمندان این سرزمین، بیانگر این است که آنها به زانو درآمده و از نتایج عملی و تحقیقاتی دانشمندان ما، به وحشت افتاده اند.

وی ادامه داد: شرکت راه آهن با قدرت و تکیه بر سرمایه ارزشمند نیروی انسانی و باور به این سرمایه بزرگ و استفاده از تجربیات گذشته، علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی خود در حال حرکت به سوی شکوفایی است.

رسولی با بیان اینکه بایستی در همه امور به نقش نوآوری، خلاقیت، فن آوری و تحقیقات توجه کنیم افزود: نگرشی که اکنون در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، وجود دارد ارزشمند است و نتایج عملی آن در این بازه زمانی کوتاه ملموس است و در آینده نیز مستمر خواهد بود.

وی فعالیت کارگروه های بهره وری در شرکت راه آهن را ظرفیت ارزشمندی دانست که نتایج کوتاه مدت خوبی داشته و اثرات ماندگاری را در آینده رقم خواهد زد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مرکز جهادی پیشرفت راه آهن، ارتباطات گسترده‌ و خوبی را با مراکز فن آوری، تولید کنندگان و استفاده کنندگان از فناوری‌های ریلی برقرار کرده است و از نگاه به داخل که در صنعت ریلی اتفاق افتاده و به آن اعتقاد داریم حمایت می کنیم.

رسولی تصریح کرد: از حداکثر ظرفیت موجود شرکت راه آهن، برای پیشرفت کشور استفاده می کنیم تا وابستگی ما به حداقل برسد زیرا هر حرکت مثبتی در صنعت ریلی، نقش موثری در اقتصاد کشور و پیشرفت ایران عزیز خواهد داشت.

وی یادآور شد: انجام وظایف با دلسوزی، تعهد و مسئولیت بالا ویژگی مهمی است که در همکاران وجود دارد و همین امر موجب ارتقاء بهره‌وری می‌شود.

مدیرعامل راه آهن با افتتاح ویدئو کنفرانسی دو مرکز جدید جهادی پیشرفت در ادارات کل قم وشمالشرق(۱)، تاکید کرد: مرکز جهادی پیشرفت راه آهن باید در ادارات کل مناطق و سراسر شبکه ریلی، به مرکز امیدآفرینی و دارای خروجی های ارزشمند ملموس برای حل مسئله تبدیل شود.

به گفته رسولی، امروز در شرکت راه‌آهن و بین همکاران عزیز خانواده ریلی، فرهنگ صرفه‌جویی و حذف هزینه‌های غیر ضرور وجود دارد تا منابع خود را صرف تجهیز و پیشرفت صنعت ریلی کشور کرده و با کمترین امکانات، بیشترین خدمت را به مردم عرضه کنیم.

وی با اشاره به آغاز پروژه مدیریت استعدادها گفت: شناسایی توانمندیهای همکاران و علاقه مندان برای حل مسائل مهم ریلی، در این پروژه صورت خواهد گرفت.

رئیس هیات مدیره راه آهن یادآور شد: در هفته های آینده و در رویداد سه شنبه های ریلی با طعم فناوری، اخبار بسیار خوبی از مرکز جهادی پیشرفت راه آهن منتشر خواهد شد.

به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و امکان حضور حداکثری همکاران در خانواده بزرگ راه آهن به صورت مجازی، رویداد سه شنبه ریلی با طعم فناوری، روزهای سه شنبه هر هفته از طریق ویدئو کنفرانس راه آهن، سامانه تلویزیون اینترنتی راه آهن RailTV و لینک مشاهده فیلم رویدادها به صورت زنده برگزار می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30845

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.