• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان‌ با اشاره به برنامه‌های استانداری گیلان در حوزه توریسم گفت:‌ تحولات خوبی در حوزه گردشگری گیلان در حال وقوع است

  • کد خبر : 7235
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان‌ با اشاره به برنامه‌های استانداری گیلان در حوزه توریسم گفت:‌ تحولات خوبی در حوزه گردشگری گیلان در حال وقوع است

0 (0) تحولات خوبی در حوزه گردشگری گیلان در حال وقوع است به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ محمدعلی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ تکیه بر مزیت‌هایی از جمله صنعت گردشگری از مباحثی است که استانداری گیلان با جدیت به دنبال توسعه آن بوده و با نهایی شدن آن‌ها تحولات بسیار خوبی […]

0
(0)

تحولات خوبی در حوزه گردشگری گیلان در حال وقوع است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ محمدعلی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ تکیه بر مزیت‌هایی از جمله صنعت گردشگری از مباحثی است که استانداری گیلان با جدیت به دنبال توسعه آن بوده و با نهایی شدن آن‌ها تحولات بسیار خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان توسعه خطوط ریلی را مورد اشاره قرار داد و افزود:‌ توسعه راه‌آهن در تمام کشورهایی که به رونق اقتصادی و توسعه پایدار دست یافتند به عنوان یک اولویت مهم شناخته شده به طوری‌که برنامه‌ریزی‌های خود را بر اساس آن پیش برده‌اند.

محمدی راه آهن رشت به قزوین و اهمیت آن برای گیلان را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت:‌ راه افتادن این خط ریلی مهم نقطه شروعی دوباره برای گیلان در جهات و جنبه‌های دیگر محسوب می‌شود و با تکمیل فازهای بعدی آن نیز،‌ مسیر رونق اقتصادی استان میسرتر خواهد شد.

وی ادامه راه‌آهن گیلان به غرب استان را بسیار ضروری اعلام کرد و ابراز داشت:‌ تکمیل خطوط رشت به انزلی و رشت به آستارا طبق شرایطی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است می‌تواند آن موقعیت استراتژیک گذشته در حوزه محور مواصلاتی را مجدداً به گیلان باز گرداند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان پرداختن تک‌ بعدی به حوزه کشاورزی برای رسیدن به توسعه را امری اشتباه قلمداد کرد و گفت:‌ در هیچ کجای دنیا به کشاورزی به عنوان تنها محور توسعه نگاه نمی‌کنند بلکه در کنار آن به ارتقاء حوزه گردشگری نیز توجه ویژه‌ای دارند.

محمدی با بیان اینکه برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه‌های کشاورزی،‌ محیط زیست،‌ تجارت و صنعت گردشگری گیلان به اجرا رسیده است افزود:‌ با وجود تمام تلاش‌های مثبتی که در هر کدام از این محورها انجام شده اما باز هم حرکت گیلان به سمت توسعه پایدار کند بوده است.

وی برنامه‌ریزی برای مدیریت پسماند و زباله را امری واجب و ضروری برای استان گیلان ارزیابی کرد و ابراز داشت:‌ دولت با محوریت استان‌های شمالی در بودجه امسال 2 میلیون دلار برای ساماندهی زباله و پسماند پیشنهاد کرده بود که البته مورد موافقت نمایندگان مجلس قرار نگرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان اوضاع استان در حوزه پسماند را بحرانی اعلام کرد و گفت:‌ مشکل زیست محیطی به طور جدی استان گیلان را تهدید می‌کند بنابراین باید حساسیت‌ها در این مورد را به جایی برسانیم که عزم ملی برای رفع این مشکل در کشور شکل بگیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.