• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

رتبه نخست راه‌آهن در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر : 32302
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
رتبه نخست راه‌آهن در رعایت پروتکل‌های بهداشتی
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در شبکه حمل‌ونقل ریلی کشور طی ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد که به‌زودی گزارش نهایی راه‌آهن در خصوص این ایام منتشر خواهد شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تین نیوز، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طی ایام نوروز، هیچ‌گونه مشکل خاصی در راه‌آهن رخ نداده است، اظهار داشت: به‌زودی گزارش نهایی راه‌آهن در خصوص ایام تعطیلات نوروزی منتشر  و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با اشاره به کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در ایام نوروز، اظهار کرد: ملاک تمامی ارزیابی‌های ما رضایت مردم است و به همین دلیل یک نظرسنجی انجام گرفت که به‌زودی نتایج آن جمع‌بندی خواهد شد.

رسولی گفت: در ایام نوروز پروتکل‌های بهداشتی به‌طور ۱۰۰ درصد و کامل از سوی راه‌آهن انجام و در مبادی جنوبی کشور از جمله اهواز و خرمشهر، تست رپید به‌طور روزانه گرفته شد.

مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به سخنان قائم‌مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از صداوسیمای کشور پخش شد، تصریح کرد: به گفته دکتر حریرچی، راه‌آهن به‌طور کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده است.

وی عنوان کرد: آقای حریرچی، از رعایت پروتکل‌ها در جاده‌ها راضی نبودند، رعایت پروتکل‌ها را در حمل‌ونقل هوایی قابل قبول دانستند؛ اما تأکید کردند که راه‌آهن، پروتکل‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کرده است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32302

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.