• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رشد جابه‌جایی مسافران در بخش ریلی به ۹ درصد رسید

  • کد خبر : 4338
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
رشد جابه‌جایی مسافران در بخش ریلی به ۹ درصد رسید

0 (0) معاون مسافری راه‌آهن مطرح کرد؛ رشد جابه‌جایی مسافران در بخش ریلی به ۹ درصد رسید موسوی، گفت: در ایام پیک نوروز میزان جابه‌جایی مسافران رشد ۹ درصدی داشته و تأخیر حرکت قطار‌های مسافری به زیر ۱۸ ثانیه رسیده است.  به گزارش ایران اکونومیست، میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه ایام پیک نوروزی […]

0
(0)
معاون مسافری راه‌آهن مطرح کرد؛

رشد جابه‌جایی مسافران در بخش ریلی به ۹ درصد رسید

موسوی، گفت: در ایام پیک نوروز میزان جابه‌جایی مسافران رشد ۹ درصدی داشته و تأخیر حرکت قطار‌های مسافری به زیر ۱۸ ثانیه رسیده است.
 به گزارش ایران اکونومیست، میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه ایام پیک نوروزی در راه‌آهن از ۹۶/۱۲/۲۵ شروع و تا ۹۷/۱/۱۳ ادامه دارد، گفت: در این ایام یک میلیون و ۶۵۰هزار نفر مسافر از طریق بخش ریلی جابه‌جا شد.

وی در ادامه افزود: آمارها نشان داد که امسال در بخش ریلی نسبت به سال گذشته ۹ درصد رشد مسافر وجود داشته است.

معاون مسافری راه‌آهن با تأکید بر اینکه متوسط تأخیر حرکت قطارهای مسافری از مبدأ زیر ۱۸ ثانیه بوده است، گفت: متوسط تأخیر رسیدن قطار به مقصد زیر ۲۴ دقیقه بوده که این آمارها نشان می‌دهد، در بخش تأخیر نیز کاهش چشمگیری داشته‌ایم.

موسوی با بیان اینکه پیش فروش بلیت قطارها برای ایام نوروز از ۱۶بهمن آغاز شده بود، گفت: به جز چند مسیر پر ترافیک در ایام خاص در سایر مسیرها مشکلی از لحاظ فروش بلیت نداشتیم.

وی یادآور شد: تا ۱۵فروردین بلیت قطار برای برخی از مسیرها به فروش می‌‌رسد و در ایام نوروز مسافران مشکلی برای تهیه بلیت قطار نداشتند.

موسوی با اشاره به شعار امسال “حمایت از کالای داخلی”، گفت: شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در سال۹۷، اقدام به خرید واگن جدید از شرکت‌های داخلی و بازسازی برخی از واگن‌های مسافری کرده‌اند.

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه طبق اصل ۴۴ قانون اساسی شرکت راه‌آهن در سال‌های گذشته تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی را به بخش خصوصی واگذار کرده است، گفت: خرید واگن‌های مسافری و باری هم اکنون بر عهده شرکت‌های خصوصی است و شرکت راه‌آهن تنها نقش نظارتی را بر عهده دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.