• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رفع مشکلات و ارتقا سیستم فروش بلیت قطارها

  • کد خبر : 11536
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
رفع مشکلات و ارتقا سیستم فروش بلیت قطارها

0 (0) در جلسه هماهنگی با حضور مدیران عامل شرکت ها با معاون مسافری تاکید شد: رفع مشکلات و ارتقا سیستم فروش بلیت قطارها رفع مشکلات و ارتقا سیستم فروش بلیت قطار ها در هفتمین جلسه هماهنگی معاونت مسافری راه‌آهن با مدیران عامل شرکت‌های مسافری مورد تاکید قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری […]

0
(0)

در جلسه هماهنگی با حضور مدیران عامل شرکت ها با معاون مسافری تاکید شد:
رفع مشکلات و ارتقا سیستم فروش بلیت قطارها
رفع مشکلات و ارتقا سیستم فروش بلیت قطار ها در هفتمین جلسه هماهنگی معاونت مسافری راه‌آهن با مدیران عامل شرکت‌های مسافری مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در جلسه مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری با معاونت مسافری و مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری، ضمن بررسی آخرین وضعیت شرکت های حمل ونقل ریلی مسافری، مشکلات و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت‌ها در ۳ حوزه بررسی شد.
بر اساس این گزارش، ارتقا سیستم فروش بلیت قطار از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مصوب شد تا ارتقای سیستم فروش در دستور کار قرار گیرد.
بر این اساس، مقرر شد ظرف چند روز آینده جلسه ای مختص مشکلات و ارتقاء سیستم فروش بلیت قطار با حضور نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری برگزار شود تا نسبت به رفع موانع اقدام‌های جدی صورت پذیرد.
گفتنی است افزایش دستگاه های ترن واش در ایستگاه های مبادی تهران و خراسان، از جمله مصوبات دیگر این جلسه بود که در راستای ارتقای تمیزی واگن‌ها و رضایت مسافران مورد تایید قرار گرفت.
ساماندهی قراردادهای بهره برداری هم مورد دیگر مطرح شده در این جلسه بود و بر اساس هماهنگی انجام گرفته قرار است قراردادهای بهره‌برداری شرکت‌ها ساماندهی شود.
این جلسه، هفتمین جلسه هماهنگی بین معاونت مسافری راه‌آهن و مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با مدیران عامل شرکت های مسافری از ابتدای سال تا کنون بوده و مقرر است تا برای ارتقای خدمات به مسافران، این جلسات هماهنگی ادامه یابد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.