• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

ضرورت خدمت ۲۴ ساعته در بخش ریلی

  • کد خبر : 9388
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
ضرورت خدمت ۲۴ ساعته در بخش ریلی

0 (0)  قائم مقام راه آهن تاکید کرد: ضرورت خدمت ۲۴ ساعته در بخش ریلی مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه‌آهن تهران با حضور قائم مقام‌، فرمانده مرکز مقاومت بسیج و مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن برگزار شد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم، عابدین هادی‌نژاد به عنوان مدیر کل […]

0
(0)
 قائم مقام راه آهن تاکید کرد:
ضرورت خدمت ۲۴ ساعته در بخش ریلی

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه‌آهن تهران با حضور قائم مقام‌، فرمانده مرکز مقاومت بسیج و مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم، عابدین هادی‌نژاد به عنوان مدیر کل راه‌آهن تهران معرفی و از خدمات رضا شاکری مدیر کل راه‌آهن تهرانی قدردانی شد.
حسین عاشوری قائم مقام راه‌آهن در این مراسم با اشاره به اینکه همه کارکنان راه‌آهن سختی خدمت در بخش ریلی را می‌شناسند، گفت : کارکنان راه‌آهن باید ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشند و در این میان اداره کل راه‌آهن تهران در حوزه ادارات کل به لحاظ حجم و سختی کار، رویکرد ویژه و متفاوتی نسبت به سایر مناطق دارد.
وی با بیان اینکه اداره کل راه‌آهن تهران علاوه بر خدمت‌رسانی به این استان، به ۴ استان همجوار نیز، خدمات می‌دهد، افزود: اداره کل راه‌آهن تهران با قرار گرفتن در پایتخت کشور بیشترین تعامل را با مسئولین استانداری دارد و به لحاظ تنوع خدمات و همجواری با ستاد مرکزی راه‌آهن به نوعی نمایندگی سایر مناطق در جلسات ساختمان مرکزی راه‌آهن را بر عهده دارد.
عاشوری با اشاره به اینکه اداره کل راه‌آهن تهران از نظر حجم بار و مسافر جایگاه ویژه‌ای دارد، اضافه کرد: این موضوع جایگاه مدیرکل راه‌آهن را با اهمیت تر می‌‌کند و به همین دلیل کار کردن در این اداره کل سخت تر از دیگر ادارات است.
قائم مقام راه‌آهن تجربیات سالهای گذشته شاکری مدیرکل سابق راه‌آهن تهران را ارزشمند دانست و تشریح کرد: انتخاب شاکری به عنوان مدیر کل راه‌آهن تهران در ۵ سال گذشته با توجه به سابقه بالای وی در راه‌آهن صورت گرفت تا از توانمندی‌ها و خدمات او بهترین استفاده را داشته باشیم.
وی بابیان رضایت‌مندی مدیران راه‌آهن از عملکرد شاکری، گفت: در یکسال اخیر به کارگیری نیروهای جوان در هیات مدیره مورد تاکید قرار گرفته و بخشنامه‌ای از سوی رئیس جمهور مبنی بر جوان‌سازی مدیران و همچنین به‌ کارگیری خانم‌ها درحوزه‌های مدیریتی تا پایان دولت دوازدهم ابلاغ شده، از این رو هیات مدیره تصمیم به جابه‌جایی آرام و مستمر نیروهای مدیریتی خود با این هدف دارد.
عاشوری با اشاره به اینکه انتخاب با چنین رویکردی سخت است و تبعات خاص و ریسک بالایی را دارد، افزود: برای جایگزینی شاکری تصمیم گرفتیم که کمترین ریسک را داشته باشیم و با توجه به اینکه هادی‌نژاد از سوابق خوبی برخوردار بود، به عنوان مدیر کل راه‌آهن تهران انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه مدیریت فردی نبوده و با همکاری مجموعه نیروی انسانی و همکاران صورت می‌گیرد، تشریح کرد: از مدیرکل جدید راه‌آهن تهران، انتظار ادامه افزایش میزان حمل و نقل بار و مسافر و ادامه پروژه‌های راه‌آهن به ویژه موضوع حمل و نقل حومه‌ای که مورد تاکید وزیر و مسئولین استانداری نیز قرار دارد، را داریم.
قائم مقام راه‌آهن با تاکید بر اینکه خدمات‌دهی مناسب بایستی در همه مسیرهای حومه‌ای تهران ایجاد شود، گفت: ضروری است پروژه‌هایی چون دوخطه کردن و اتصال این خطوط به خطوط موجود راه‌آهن تهران، مدیریت و محوطه سازی ایستگاه تهران، اتصال متروی تهران به ایستگاه راه‌آهن و… پیگیری و انجام شود.
عاشوری برادامه فعالیت کارگروه مهندسی ایستگاه راه‌آهن تهران تاکید کرد و افزود: امیدواریم مدیریت جوان و جدید اداره کل راه‌آهن تهران، جسورانه اهداف راه‌آهن را پیگیری و با شتاب و جدیت بیشتری در مسئولیت جدید برای پیشرفت و توسعه راه‌آهن ایفای نقش کند.

در این مراسم با اهدا لوح از زحمات رضا شاکری مدیرکل سابق راه‌آهن تهران قدردانی شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.